Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی ۱۷۸ بیمار مبتلا به کرونا در طول 24 ساعت گذشته در استان خبر داد.

 فرزین رضاعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، از شناسایی ۱۷۸  بیمار مبتلا به کرونا در طول 24 ساعت گذشته در استان و افزایش شمار بیماران مبتلای به این ویروس به ۲ هزار و ۸۹۲ نفر خبر داد.

وی تصریح کرد: در سنندج ۹۸۴ نفر، سقز ۴۹۶ نفر، بانه ۲۷۳ نفر، قروه ۲۳۷ نفر، دیواندره ۲۲۷ نفر، مریوان ۲۲۱ نفر، کامیاران ۱۵۷ نفر، بیجار ۱۵۲ نفر، دهگلان ۱۱۴ نفر و سروآباد ۳۱ نفر مبتلای قطعی به کروناویروس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدا تاکنون تعداد کل آزمایشات انجام گرفته برابر ۱۰ هزار و ۴۳۴ نمونه است که از این تعداد ۲ هزار و ۸۹۲ مورد مثبت، ۷ هزار و ۳۹۲ مورد منفی و ۱۵۲ مورد اعلام نشده است.

رضاعی با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۵۵۸ بیمار مبتلا به کروناویروس در استان بهبود یافته‌اند، به شهروندان هشدار داد: با توجه به افزایش شمار مبتلایان در روزهای گذشته،  رعایت اصول بهداشتی، قرنطینگی و رعایت فاصله اجتماعی هوشمند باید همچنان ادامه داشته باشد در غیر این صورت با موج شدیدتری از بیماری مواجه خواهیم شد.

وی با اشاره به جان‌باختن ۱۵۱ نفر در کردستان بر اثر بیماری کرونا گفت: از این تعداد ۴۰ نفر در سقز، ۳۲ نفر در سنندج، ۱۹ نفر در قروه، ۲۰ نفر در بانه، ۱۵ نفر در کامیاران، ۹ نفر در بیجار، هفت نفر در مریوان، ۶ نفر در دیواندره و سه نفر در دهگلان به دلیل ابتلاء به کروناویروس فوت شده‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده‌اند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان دانشگاه علوم پزشکی شناسایی سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم

در سال ۱۳۹۷ شورای فرهنگ عمومی استان کردستان، ۶ اردیبهشت‌ را به نام روز سنه (روز سنندج) تصویب کرد.   ششم ماه گولان(اردیبهشت)، سالروز دستور شاه صفی به حاکم کردستان سلیمان خان اردلان برای ساخت شهر سنندج است.   روز سنه یادآور پیشینه تاریخی، فرهنگ، تمدن و اصالت مردمی است که مردمانی قهرمان را پرورانده و آوازه جهانی پیدا کرده اند.   سنندج به شهر هزار تپه، شهر مسجد و مناره، پایتخت دف جهان، پایتخت نوروز، شهر خلاق موسیقی یونسکو، پایتخت کتاب ایران و عناوین و القابی خوانده می‌شود که همه اینها شاخصه‌های منحصربه‌فرد این شهر است.

برای گرامیداشت این روز  یک هفته (از ۶ تا ۱۳ اردیبهشت) برنامه‌های فرهنگی و هنری برای عمومی اجرا می شود و همه ی مردم تولد سنه را جشن می گیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه