Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال منتخب رسانه و منتخب پیشکسوتان فوتبال ایران سال ۷۹ در یک بازی تدارکاتی به مصاف هم رفتند.

در آن سال هنوز خبری از تیمی مانند رسانه ورزش که اکنون با ساز و کاری معین اداره می‌شود نبود و برخی چهره‌های مطبوعاتی هر از گاهی تیمی تشکیل داده و با اهداف خیر خواهانه به مصاف منتخبی از بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال ایران می‌رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانگونه که در تصویر مشخص است نفراتی مانند مرحوم همایون بهزادی، فرامرز ظلی، حسین کلانی، مهدی مناجاتی و عباس کارگر با لباس قرمز خود در آن بازی برای تیم پیشکسوتان بازی کردند و برخی چهره‌های مطبوعاتی مانند مرحوم ناصر احمدپور و البته امیر مهدی علوی، سخنگوی فعلی فدراسیون فوتبال هم در ترکیب تیم رسانه حضور داشتند.

بهزادی که در فوتبال کشورمان از او به عنوان «سر طلایی» یاد می‌شود، در آن بازی کنار زوج دوران اوج خود یعنی حسین کلانی که او هم یکی از شاخص‌ترین مهاجمان تاریخ فوتبال ایران بود به زمین رفت تا با هم خاطرات جوانی را زنده کنند.

نکته جالب‌تر قرار گرفتن امیرحسین صادقی، مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال در ترکیب تیم خبرنگاران است. او در آن زمان بازیکن تیم امید استقلال محسوب می‌شد و در ابتدای راه دوران حرفه‌ای خود قرار داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران حاشیه ورزش فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بابت حذف مقابل تراکتور تبریز عذرخواهی می‌کنیم و امیدوارم در ادامه لیگ جبران کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

سیدمحمد قریشی در جمع خبرنگاران درخصوص شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: به‌جز دو بازی، در طی هشت هفته اخیر نتوانستیم کیفیتی که مدنظرمان بود را از تیم‌مان نشان دهیم اما موفق شدیم از تقابل با تراکتور تبریز در یادگار امام و دیدار با آلومینیوم اراک در فولادشهر به شش‌امتیاز مهم و خوب دست پیدا کنیم و تاحدودی روند تیم‌مان از لحاظ تاکتیکی و بدنی سروسامان گرفت.

وی افزود: فردا یک بازی خیلی سخت با نساجی مازندران داریم چرا که این تیم پس از تغییراتی که در کادرفنی‌اش به‌وجود آمد متحول شد و تراکتور تبریز را در زمین خودشان شکست دادند. ما هم یک بازی خانگی پیش‌رو داریم و می‌خواهیم سه‌امتیاز کامل را کسب کنیم و به جایگاه بالاتری برسیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: باوری در ذهن بچه‌های تیم نسبت به عملکرد بدمان در بازی‌های خانگی شکل گرفته بود که توپ‌های‌مان به گل تبدیل نمی‌شد و نتایج مناسبی کسب نمی‌کردیم که این باور در مصاف با آلومینیوم و دو گلی که در دقایق تلف‌شده زدیم شکسته شد. امیدوارم در برابر نساجی هم با تلاشی که انجام می‌دهیم دست‌پر از زمین مسابقه بیرون بیائیم.

سیدمحمد قریشی در پایان گفت: در فوتبال نمی‌شود برای آینده پیش‌بینی کرد و تصمیم گرفت اما تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا در هر بازی برای پیروزی مسابقه دهیم تا بتوانیم ذوب‌آهن را سربلند کنیم. ضمن اینکه می‌خواهم به‌علت شکست‌مان مقابل تراکتور در جام‌حذفی عذرخواهی کنم، واقعاً برای پیروزی به تبریز رفته بودیم و امیدوارم بتوانیم در ادامه جبران کنیم.

کد خبر 749481

دیگر خبرها

  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند