Web Analytics Made Easy - Statcounter

،دیده بان حقوق بشر خواستار تحقیق درباره به آتش کشیده شدن یکی از روستاهای مسلمانان میانمار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «آناتولی»،دیده بان حقوق بشر خواستار تحقیق درباره به آتش کشیده شدن یکی از روستاهای مسلمانان میانمار شد.

 

حدود 200 منزل مسکونی و ساختمان دیگر در یکی از دورافتاده ترین روستاهای متعلق به مسلمانان در میانمار به آتش کشیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیده بان حقوق بشر با تاکید بر اینکه سکوت در این باره جایز نیست خواستار تحقیق فوری و دقیق برای شناسایی عاملان این آتش سوزی شد.

 

در روز 16 می تصاویر ماهواره ای از روستای «لت کار» منتشر شد که نشان می داد 70 درصد این روستا در نتیجه آتش سوزی تخریب شده است.

 

«فیل رابرتسون»،معاون بخش آسیایی دیده بان حقوق بشر در این باره گفت: به آتش کشیده شدن روستای «لت کار» همه نشانه های آتش سوزی های انجام شده در روستاهای مسلمانان روهینگیا در سال های اخیر از سوی نیروهای نظامی میانمار را دارد.

 

وی افزود: انجام تحقیقات بی طرفانه و موثق فوری برای مشخص کردن اینکه چه اتفاقی در این روستا افتاده است و چه افرادی مسئول این آتش سوزی هستند لازم  و ضروری است.

 

معاون بخش آسیایی دیده بان حقوق بشر همچنین گفت: افرادی که مسئول به آتش کشیدن این روستا هستند باید مجازات شوند و خسارت های وارد شده با منازل مسکونی و ساختمان ها باید به اهالی این روستا داده شود.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: دیده بان حقوق بشر میانمار مسلمانان دیده بان حقوق بشر آتش کشیده آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه

عبدالحمید حمزه‌پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به آغاز آبسانی به روستای کم رضوان گفت: اکنون ساخت مخزن ۱۰۰ متر مکعبی این روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به پایان رسیده است.

وی افزود: با تخصیص ۵۵ میلیارد ریال دیگر، عملیات یازده و نیم کیلومتر خط انتقال آب نیز آغاز شده و نیاز آبی این روستا از آب شیرین کن لمزان تامین می‌شود.

روستای کم رضوان بخش مهران شهرستان بندرلنگه در حال حاضر بدون شبکه آبرسانی و خط انتقال آب است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت برای آتش‌سوزی شفت
  • امدادرسانی به پنج حادثه دیده برجا‌ی مانده از انحراف پراید در روستای کوفی