Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان بهمراه رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر وجمعی از مدیران استانی و محلی از پروژه مرکزخدمات جامع سلامت شبانه روزی تیپ یک دامن ایرانشهر بازدید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در حاشیه بازدید پروژه گفت: این پروژه در زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال و طی مدت ۲۴ ماه احداث گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر امینی فرد افزود: مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی تیپ یک دامن ایرانشهر طی ماه جاری افتتاح می شود و با راه اندازی این مرکز، خدمات بهداشتی درمانی پایه تخصصی به جمعیت ۱۵ هزارنفری بخش دامن ارایه می شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر مركز خدمات جامع سلامت سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند

به گزارش جماران؛ پس از سیستان و بلوچستان به عنوان محروم ترین، استان‌ های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.

استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است. مرکز پژوهش‌های مجلس تصویری از محرومیت در استان‌های کشور را ترسیم کرده است. 

مرکز پژوهش‌های مجلس با استفاده از شاخص فقر چندبعدی جهانی و با استفاده از داده‌های پرسشنامه درآمد و هزینه خانوار در سال ۱۴۰۱ تصویری از وضعیت موجود محرومیت در کشور ارایه کرده که بر مبنای آن، استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است.

پس از سیستان و بلوچستان، استان‌های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.

منبع: اعتماد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • استاندار سیستان وبلوچستان برتوسعه شرکت‌های دانش بنیان تاکیدکرد
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • آغاز به کار رسمی مرکز جامع سلامت معلم کلایه + فیلم