Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@03:41:40 GMT

کلاهبرداری میلیاردی مادر و دختر

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۱۷۷۳

کلاهبرداری میلیاردی مادر و دختر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت گفت: یکم اردیبهشت‌ماه زنی با مراجعه به دادسرای ناحیه ۴ تهران پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری تشکیل داد و پرونده به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرا برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: شاکی اظهار کرد «سال ۹۴ با زنی به نام نسرین ۴۸ ساله در مؤسسه‌ای خیریه آشنا شدم و برای سرمایه‌گذاری مبلغ یک میلیارد ریال به وی دادم و او هم برای تضمین، چک و سفته داد که پس از عدم اجرای مفاد قرارداد فهمیدم از من کلاهبرداری شده است و با مراجعه به در منزل نسرین متوجه شدم شاکیان دیگری نیز حضور دارند و متهم از آن‌ها هم کلاهبرداری کرده است». سرهنگ نثاری افزود: با تحقیقات پلیسی مشخص شد نسرین به همراه دخترش به نام افسانه از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند که با بررسی سوابق کیفری متهمان مشخص شد هر دو متهم از مجرمان سابقه‌دار در زمینه کلاهبرداری و صدور چک بلامحل هستند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات انجام‌شده مشخص شد هر دو متهم با همکاری یکدیگر و با هویت‌های جعلی از افرادی که به عنوان خیّر در مجالس حضور دارند، کلاهبرداری و پول‌های حاصل از کلاهبرداری را به دلار تبدیل کرده و برای یکی از دخترانش به نام آذر که در اروپا حضور دارد، ارسال می‌کنند. او با اشاره به اینکه مخفیگاه هر دو متهم در حوالی خیابان محبوب‌مجاز شناسایی شد، بیان کرد: با هماهنگی‌های قضائی هر دو متهم در عملیاتی پلیسی در ۲۷ اردیبهشت دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها تعداد زیادی فاکتور خرید، کارت ویزیت، سیم‌کارت و گوشی کشف شد. این مقام انتظامی ابراز کرد: هر دو متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم ارتکابی با هویت‌های جعلی اعتراف کردند و با دستور بازپرس پرونده با صدور قرار تأمین قانونی روانه زندان شدند. به گفته سرهنگ نثاری تحقیقات برای شناسایی سایر شاکیان کماکان ادامه دارد.

منبع: شرق

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث کلاهبرداری پلیس آگاهی دو متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد

به دنبال قتل کاگر قهوه‌خانه‌ای در شهرری به‌خاطر کینه‌جویی، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بیست و هشتم فروردین‌ ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهری‌ ری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که گلویش با چاقو بریده شده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکانده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، به بازبینی آن پرداختند که مشخص شد، کارگر قبلی قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی از درب ورودی وارد و پس از چند دقیقه‌ با  لباس و دستانش خونی از محل جنایت خارج شده است.

قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه، هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: مــالک در گذشته اینجا کار می‌کرد اما به دلیل‌ مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد که او کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس‌ آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه