Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از موارد و موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری کمک به مناطق محروم و محرومیت زدایی است که در یکی از فرازها مهم پیام اخیر ایشان به مجلس جدید نیز تصریح شده است. باید همه کمک کنیم انتظارات و اهداف بلند مقام معظم رهبری در رسیدگی به محرومان تحقق یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان:  سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به منظور حضور در مراسم الحاق ۱۱۲ شناور تندروی تهاجمی به نیروی دریایی به هرمزگان سفر کرده است، پروژه بزرگ احداث ۱۳۳۴ واحد مسکونی ساخته شده توسط ندسا در مناطق محروم دو استان بوشهر و هرمزگان را از طریق ویدیوکنفرانس مورد بهره‌برداری قرار داد.

این واحدهای مسکونی توسط نیروی دریایی سپاه و با همکاری و مشارکت کمیته امداد در مناطق روستایی و محروم ساخته شده و امروز کلید برخی از این واحدها به صاحبان آن تحویل شد.

این واحدهای مسکونی در دو فاز با عنوان شهیدان کاظمی و شوشتری در دو استان بوشهر و هرمزگان ساخته شده‌اند و گام بلندی در محرومیت‌زدایی از این مناطق بشمار می‌رود.

کیفیت ساخت این واحدها نیز با رعایت اصول مهندسی صورت گرفته است.

سرلشکر سلامی در آئین که استاندار هرمزگان و دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری نیز حضور داشتند در ارتباط زنده تصویری با منطقه دوم دریایی سپاه در بوشهر و نیز منطقه بشاگردی، در جریان نحوه اجرای این پروژها قرار گرفت.

فرمانده کل سپاه در این ارتباط گفت: یکی از موارد و موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری کمک به مناطق محروم و محرومیت زدایی است که در یکی از فرازها مهم پیام اخیر ایشان به مجلس جدید نیز تصریح شده است.

وی ادامه داد: باید همه کمک کنیم انتظارات و اهداف بلند مقام معظم رهبری در رسیدگی به محرومان تحقق یابند و کمک مومنانه یکی از گام‌ها و طرح‌های بزرگ در این راستا بود که از سوی معظم له مطرح و به خوبی در کشور اجرا شد.
منبع: مهر برچسب ها: کمک ، محرومان ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کمک محرومان ناطقان مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری