Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا باعث شد تا فدراسیون کشتی این کشور تصمیم به تعویق بزرگترین مسابقات کشتی این کشور بزند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا باعث شد تا فدراسیون کشتی این کشور تصمیم به تعویق بزرگترین مسابقات کشتی این کشور بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس رقابت‌های قهرمانی ملی این کشور که با حضور تمامی کشتی گیران از مناطق مختلف آمریکا برگزار می‌شود نیز به تعویق افتاد. این مسابقات قرار بود روز‌های ۲۷ تیر تا ۳ مردادماه سال جاری برگزار شود.

تاکنون ۲۱ رقابت ملی یا منطقه‌ای کشتی به خاطر ویروس کرونا لغو و یا به تعویق افتاده است.

فدراسیون کشتی آمریکا در بیانیه خود اعلام کرده؛ این مسئولیت کاری است که باید در جهت حفظ و دوام طولانی مدت این ورزش انجام شود و سلامتی و ایمنی اعضای کشتی در آمریکا همچنان اولویت شماره یک ما محسوب می‌شود.

طبق آمار‌های جهانی، تاکنون نزدیک به یک میلیون هشتصد هزار آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ورزشی فدراسیون کشتی ویروس کرونا فدراسیون کشتی کشتی این کشور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" تحت عنوان گرامیداشت "رحیم علی آبادی" کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.

این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود.

در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب بیش از ۴۰۰ هیات و ۴۵۳ باشگاه ورزشی در نقاط مختلف استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!