Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: انتقال آب و گاز به مجتمع پتروشیمی مسجد سلیمان از جهت اثرگذاری و نقش آفرینی در جریان تولید و فرآیندهای مرتبط با آن بسیار حیاتی بوده و هم اکنون بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مسجدسلیمان، اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و استاندار خوزستان به همراه جمعی از مدیران استانی از بخش های مختلف مجتمع پتروشیمی مسجد سلیمان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین پروژه گازرسانی به مجتمع پتروشیمی مسجد سلیمان با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و استاندار خوزستان افتتاح شد.

اکبر افتخاری در حاشیه افتتاح پروژه گازرسانی به مجتمع پتروشیمی شهرستان مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت : پروژه گاز رسانی به مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان یکی از بزرگترین و مهم ترین طرح های پتروشیمی درجنوب کشور است.

وی افزود: مجتمع پتروشیمی شهرستان مسجد سلیمان با هدف تولید اوره آمونیاک ایجاد شده و مراحل پایانی خود را طی می کند و به لطف خداوند و همت شبانه روزی و خستگی ناپذیر پرسنل ، شاهد انتقال آب و گاز به پتروشیمی جم هستیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: انتقال آب و گاز به مجتمع پتروشیمی مسجد سلیمان از جهت اثرگذاری و نقش آفرینی در جریان تولید و فرآیندهای مرتبط با آن بسیار حیاتی بوده و خوشبختانه هم اکنون بیش از 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: بخش های جزئی از چند واحد چون واحدهای آزمایشگاهی باقیمانده است،و با کمک مدیران و کارکنان و کارگران این مجتمع پتروشیمی به زودی شاهد کامل شدن و افتتاح کارخانه تولید اوره و آمونیاک باشیم.و با کامل شدن و افتتاح این کارخانه، شاهد آثار مثبت آن در چرخه تولید صنعتی کشور خواهیم بود.

بوشهر| خطیب‌جمعه بندر دیر: پیام نفتکش‌های ایرانی سیلی محکم به آمریکا استافزایش صادرات نفت خام آمریکا امید را به بازار بازگردانده استچهارمین نفتکش ایران وارد منطقه ویژه اقتصادی ونزوئلا شد

انتهای پیام/343/ ع

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری مجتمع پتروشیمی مسجد سلیمان انتقال آب و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • گزارش اوجی از سوددهی خیره‌کننده پالایشگاه آبادان و افزایش تولید مجتمع‌های پتروشیمی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد
  • ببینید | پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن