Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:39:33 GMT

مصرف آب در هرمزگان افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۴۱۴۳

مصرف آب در هرمزگان افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید صادقی با بیان اینکه مصرف آب در هرمزگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است، افزود: برای گذر از وضعیت کنونی و جلوگیری از تنش آبی نیازمند همراهی مردم در زمینه صرفه جویی و مصرف بهینه آب هستیم تا برای مصارف ضروری دچار کمبود نشویم.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا، شرایط امسال را نسبت به مدت مشابه سال قبل متفاوت کرده به طوری که توصیه به شستشوی مکرر دست‌ها، شستشوی خریدها و مایحتاج روزانه، گرما و خشکی هوا در خردادماه در افزایش مصرف آب تأثیر زیادی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهره برداری و توسعه آب آبفا هرمزگان گفت: علاوه بر تأثیر ویروس کرونا، خوش بینی مردم نسبت به پر شدن سدها و افزایش ذخایر آب زیرزمینی نیز از دیگر عوامل افزایش مصرف آب است.

بهبود وضعیت آب محلات غرب بندرعباس در روزهای آتی

وی ادامه داد: این مجموعه برای تأمین آب شرب مشترکین، زیرساخت‌های مشخصی دارد که بر اساس آن اقدام به انتقال و توزیع آب می‌کند. علاوه بر این میزان آب دریافتی آبفا طبق ظرفیت سال‌های گذشته است که باید با مدیریت مصرف از ظرفیت موجود بهره لازم را ببریم.

صادقی همچنین از بهبود وضعیت آب محله‌های غرب بندرعباس در روزهای آینده خبر داد و گفت: با تدابیری که از سوی آبفا صورت می‌گیرد، وضعیت آب مشترکین این محله‌ها بهبود خواهد یافت.

وی همچنین آبیاری فضای سبز در ساعات غیر پیک مصرف را یکی از الزامات دانست و گفت: در این زمینه نیز باید مدیریت لازم صورت گیرد.

کد خبر 4937100

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید صادقی آب و فاضلاب شهری هرمزگان مصرف آب ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند فطریه ایلام مصرف آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هدفگذاری صادرات کالا‌های غیر نفتی در سال ۱۴۰۲ بیش از سه میلیارد و صد میلیون دلار بود که سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار محقق شد که دو برابر سال قبل از آن بود..

 شهرزاد افزود: هدف گذاری ما برای سال ۱۴۰۳ بیش از ۴ میلیارد دلار است.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیشترین صادرات در بخش صنعت و معدن، شامل فلزات معمولی مانند فولاد، موادمعدنی، و محصولات کشاورزی و صنایع دستی بوده است.

قاسمی افزود: کشور‌های چین، امارات متحده عربی و عمان بیشترین مقصد صادرات کالا‌های غیرنفتی هرمزگان است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: با افزایش واحد‌های تولیدی - صنعتی و معدنی در استان و زیرساخت‌ها، هدفگذاری امسال نیز محقق می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان- ۶ اردیبهشت
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • درباره شیر شتر، نوشیدنی محبوب این‌روزها
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف