Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور گفت: امروز قهرمانان جامعه ما در قدم اول آنهایی هستند که در بیمارستان‌ها فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا ضمن اشاره به اهمیت ۱۵ خرداد در تاریخ کشور گفت: امام عزیز ما ۱۶ سال رهبری یک نهضت مردمی را بر عهده گرفت و او در این رهبری انقلاب را به پیروزی رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کار دیگر امام این بود که در مقابل تجاوز کشور دیگر یعنی دوران ۸ ساله دفاع مقدس، را رهبری کرد و به پیروزی برساند و کار دیگر امام این بود که حکومت اسلامی را تشکیل داد.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) نهادهای اصلی انقلاب را با رای مردم در همان سال اول انقلاب تشکیل داد. ۳۱ سال از رحلت امام می‌گذرد و مردم عشق به امام را ادامه دادند و خلف صالح ایشان همان پرچم را نگه داشته‌اند.

رئیس جمهور در مورد موضوع کووید ۱۹ گفت: امروز با شرایط جدیدی در دوران کرونا مواجه هستیم که شاید برای سال‌ها ادامه یابد. زندگی ما محدود شده و بخشی از آن مجازی شده است. ما دیگر به این زودی‌ها نمی‌توانیم به هم می‌رسیم با یکدیگر دست بدهیم. 

وی بیان داشت: ما مثل گذشته که ده بیبست نفر دور هم بشینیم و گل بگوییم و گل بشنویم برای ماه‌ها این کار را باید ترک کنیم. کسی که مبتلا به این ویروس شد باید بگوییم خود را قرنطینه کنند. این دوران از اسفند و فروردین سخت تر است زیرا آن موقع بسیاری علائم بیماری مثل سرفه را داشتند اما الان شکل بیماری عوض شده و برخی نشانه‌های بالینی ندارند. 

روحانی تصریح کرد: کار ما امروز یک مقداری سخت‌تر از گذشته شده است. خیلی چیزها در جامعه ما در حال تغییر و تحول است. برخی از اقشار در کشور ما قهرمان ساز بودند؛ امروز قهرمانان جامعه ما در قدم اول آنهایی هستند که در بیمارستان‌ها فعالیت می‌کنند.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی روحانی مقام معظم رهبری دفاع مقدس جامعه ما رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز در نیمه غربی، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر، شرق و شمال شرق کشور، رگبار باران، رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و در مناطقی از مرکز، جنوب و جنوب شرق بارش خفیف باران و وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

امروز بارش‌ در استان‌های خوزستان، کهگیلویه ‌وبویراحمد، چهارمحال‌وبختیاری، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، زنجان، قزوین، البرز، و خراسان جنوبی شدت خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • بارش شدید باران در اهواز
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور