Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@17:22:11 GMT

دوئل دیدنی کوآلا‌ها مقابل چشمان گردشگران

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۴۳۵۰

دوئل دیدنی کوآلا‌ها مقابل چشمان گردشگران

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، «کوآلا» یکی از حیوانات بسیار جذاب برای بیشتر مردم در سراسر جهان است و نماد اصلی کشور استرالیا از نظر عموم مردم به شمار می‌رود. تقریباً همه ما وقتی به استرالیا فکر می‌کنیم، تصویر کانگورو و کوآلا هم به دنبال آن در ذهنمان نقش می‌بندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال در این ویدئو مشاهده خواهید کرد که چگونه درگیری دو کوآلا روی یک شاخه درخت در پارکی نزدیک ساحل گلد کوئینزلند استرالیا توجه گردشگران را به خود جلب کرد.

کوآلای زورگو قصد داشت تا با زور، کوآلای دیگر را از روی درخت پایین بیندازد؛ و آن درخت را قلمرو خود کند. درگیری بین این دو حیوان بامزه به قدری چشمگیر بود که توجه گردشگران را جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اقدام باورنکردنی راهب هندو برای غلبه بر کرونا!

در نهایت کوآلای زورگو عقب نشینی کرد و از درخت پایین رفت تا درخت دیگری را انتخاب کند. با گسترش آتش‌سوزی جنگل‌های استرالیا در دی ماه ۹۸، وضعیت کوآلاها بحرانی شده است. بر اساس گزارش‌هایی که منتشر شده، گفته می‌شود که بیش از ۱۰۰۰ کوآلا در آتش‌سوزی جنگل‌های این کشور، کشته شده‌اند. ۸۰ درصد از محل سکونت کوآلاها نیز از بین رفته است و به همین دلیل بسیاری بر این باور هستند که آن‌ها در حال انقراض‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوئل دیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ درحالی‌که خیلی از نگاه‌ها در جام‌حذفی به بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس یا مسابقات تراکتور و سپاهان مقابل رقباست، روز پنجشنبه هم یک نبرد جذاب دیگر خواهیم داشت و ۲تیم اوج گرفته مس رفسنجان و پیکان به مصاف هم خواهند رفت. در مورد مس و محرم نویدکیا که زیاد صحبت شده؛ تیمی که در مرحله قبلی استقلال را حذف کرده و بهترین صعود را به یک‌هشتم نهایی داشت.

پیکان هم با رضا عنایتی تبدیل به یک تیم جسور و جذاب شده؛ تیمی که سپاهان را ۳بر ۲برد، ملوان و استقلال خوزستان را شکست داد و ناظران را راضی کرده است. ۲تیم ۲هفته پیش در لیگ هم تقابل خوبی داشتند که بازی آنها ۲- ۲مساوی شد، بنابراین انتظار می‌رود بازی حذفی‌شان هم تماشایی باشد.

کد خبر 846882 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه مس رفسنجان جام حذفی فوتبال باشگاه پیکان

دیگر خبرها

  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • «زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • دریبل دیدنی «امباپه» در بازی مقابل لوریان را ببینید
  • فیلم| دریبل دیدنی «امباپه» در بازی دیشب مقابل لوریان
  • (ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد