Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@06:12:46 GMT

پوشش امدادی ۱۵۴۸ حادثه جاده ای گلستان در سال گذشته

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۴۸۱۲

پوشش امدادی ۱۵۴۸ حادثه جاده ای گلستان در سال گذشته

میرکریمی گفت: هلال احمر استان گلستان در سال گذشته، یک هزار و ۵۴۸ حادثه جاده ای را پوشش امدادی داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، «سید رحیم میرکریمی» گفت: در سطح استان گلستان، شهرستان گرگان با 314 مورد حادثه بیشترین تعداد امدادرسانی را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه هلال احمر گرگان با 3 پایگاه امداد و نجات قرق، توسکستان و زیارت حوادث را پوشش می دهد، افزود: طبق تحلیل های انجام شده در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان، پس از گرگان، شهرستان مینودشت با 2 پایگاه  تنگراه و سه راهی گالیکش 224  مورد حادثه جاده ای و علی آباد کتول با پایگاه زرین گل 221 مورد حادثه را امدادرسانی کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: استان گلستان دارای 14 پایگاه امداد و نجات است و پایگاه امداد و نجات زرین گل با 209 حادثه در شهرستان علی آباد کتول بیشتر حوادث را در سال 98 پوشش داده است.

 

میرکریمی ادامه داد: در سال 98 بیشترین حادثه به حوادث جاده ای با یک هزار و 548 مورد اختصاص پیدا کرده که این آمار 73 درصد از کل حوادث استان را شامل می شود.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: پوشش امدادی امداد و نجات هلال احمر جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید منجم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به این حادثه گفت: با جستجوی تیم‌های امدادی هلال احمر تسوج و آتش نشانی، هر سه خودروی گرفتار در سیلاب، از محاصره سیل نجات یافته و به صاحبانشان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت. اما دو دستگاه از خودروها دچار خسارات جزئی و یک دستگاه دیگر به طور کامل مچاله شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر در ادامه افزود: در این عملیات امدادی، ۲۰ نفر از کادر و داوطلبان هلال احمر در قالب ۵ تیم حضور داشتند و با تلاش شبانه روزی خود، جان و مال مردم را از خطر سیل نجات دادند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص آبگرفتگی معابر و منازل روستای چهرگان، نیازی به تخلیه آب از منازل نبوده اما امدادگران جمعیت هلال‌احمر در محل سانحه حضور پیدا کرده‌اند و تا اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 6096093

دیگر خبرها

  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج