Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@00:22:31 GMT

فردا، آخرین مهلت برای پرداخت طلب کولاکوویچ

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۴۸۷۷

فردا، آخرین مهلت برای پرداخت طلب کولاکوویچ

مهلت پرداخت طلب ایگور کولاکوویچ فردا به پایان می رسد و هنوز بدهی 65 هزار دلاری ایران به این مربی پرداخت نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، ایگور کولاکوویچ بعد از اینکه تیم ملی والیبال ایران را راهی المپیک توکیو کرد، به خاطر تعویق یک ساله این رقابت ها با توافقی دوطرفه از ایران جدا شد.


با اینکه این مربی مونته نگرویی تا شهریورماه با ایران قرارداد داشت، اما هم به خاطر شیوع کرونا و هم به دلیل آزاد شدن خودش جهت سرمربیگری در یک تیم جدید راضی به فسخ قرارداد بدون پرداخت ضرر و زیان از سوی ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال در پایان فروردین ماه که کولاکوویچ با ایران فسخ قرارداد کرد، او 65 هزار یورو از فدراسیون طلبکار شد.


کولاکوویچ که به صورت ماهیانه از فدراسیون ایران 15 هزار یورو دریافت می کرد، از اول دی سال 98 تا فروردین سال 99 حقوق خود را دریافت نکرده بود که این 4 ماه حقوق او معادل 60 هزار یورو محسوب می شود. 5 هزار یورو نیز کولاکوویچ بابت صعود به المپیک توکیو باید دریافت کند که در مجموع طلب او 65 هزار یورو است.


فدراسیون ایران در روز فسخ قرارداد متعهد شد تا پایان ماه می(11 خردادماه) طلب کولاکوویچ را پرداخت می کند، اما در شرایطی که فقط یک روز تا پایان این مهلت باقی مانده هنوز پولی به دست کولاکوویچ نرسیده است. مسئولان فدراسیون که قبلا دستمزد کولاکوویچ را به صورت نقدی به او تحویل می دادند تا این مربی این پول را داخل چمدان تا کشورش حمل کند، حالا به خاطر تحریم ها در انتقال بانکی به مشکل خورده اند.


داورزنی می گوید پول آماده است، اما گویا فدراسیون در راه انتقال بانکی با معضلاتی مواجه شده است. رییس فدراسیون والیبال در این باره توضیح داد و گفت: «از نظر من بحث بدهی به کولاکوویچ تمام شده. ما پایان فروردین ماه قراردادمان را فسخ کردیم و به او قول دادیم تا پایان ماه می تسویه حساب را انجام دهیم. الان هم پول آماده است و ظرف فردا یا پس فردا این مبلغ را یا به حسابش واریز می کنیم و یا نقدا به نماینده اش تحویل می دهیم.»


کولاکوویچ این بار دیگر راضی نشده بود که به ایران بیاید و پولش را به صورت نقدی دریافت کند. در واقع این یک ریسک برای این مربی محسوب می شود و به همین دلیل برخی نگران بودند که پرونده این مربی خارجی در والیبال هم مثل مربیان خارجی فوتبال به فدراسیون جهانی بکشد.


رییس فدراسیون والیبال در این رابطه اطمینان می دهد که دردسری بابت بدهی به کولاکوویچ برای ایران به وجود نمی آید. داورزنی افزود: «به هیچ وجه مساله کولاکوویچ مثل مربیان فوتبال نخواهد شد و ما این مساله را به صورت توافقی حل کرده ایم. دغدغه و نگرانی از این بابت وجود ندارد.»


باید دید فدراسیون والیبال چه زمانی می تواند طلب 65 هزار یورویی کولاکوویچ را به دست او برساند تا کار به فدراسیون جهانی و شکایت کشیده نشود.

 

تیم ملی والیبال ایران ایگور کولاکویچ (سرمربی) والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال هزار یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ این مهلت تمدید نخواهد شد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان نامزدها تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با بخش خبری ۱۴ سیما در خصوص مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می شود و ثبت‌نام نمایندگان نامزدهای انتخاباتی در سامانه «داوطلب» نکاتی بیان کرد.

وی اظهار داشت: براساس ماده ۶۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی این امکان برای نامزدها وجود دارد که نمایندگان خود را برای حضور در شعب اخذ رای معرفی کنند. نمایندگان نامزدها می‌توانند علاوه بر مجریان و ناظران از ابتدای رای‌گیری تا انتهای فرآیند شمارش آراء در شعب حضور داشته باشند.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه این امکان از طریق سامانه داوطلب فراهم شده است، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از نمایندگان نامزدها چند روزی است که آغاز و از طریق پیامک به نامزدها اطلاع‌رسانی شده است.

طحان‌نظیف اعلام کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان نامزدها تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت است که نامزدها از طریق مراجعه به این سامانه می‌توانند نمایندگان خود را معرفی کنند.
وی بر این نکته هم تاکید کرد: باتوجه به اینکه زمان زیادی به روز انتخابات نمانده و کارت‌های نمایندگان باید صادر شود، این مهلت تمدید نخواهد شد.

گفتنی است؛ مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت در ۱۵ استان کشور و در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد که ۹۰ داوطلب برای ۴۵ کرسی مجلس به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

کد خبر 751538

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فردا آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌ها در سامانه «داوطلب»
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ این مهلت تمدید نخواهد شد
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • علی اصغر مجرد لیگ ملت‌های والیبال را از دست داد
  • پاسور کلیدی والیبال، لیگ ملتها را از دست داد
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • معالجه ملی‌پوش والیبال در لیگ ملت‌ها با موافقت کادر فنی تیم ملی
  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!