Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری مساجد این استان از ابتدای بروز ویروس کرونا تا کنون یکهزار و ۳۱۹ بسته بهداشتی به ارزش ۳۲ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع کرده‌اند.

احمد بامری افزود: همچنین در این مدت یکهزار و ۵۹۹ بسته حمایتی به ارزش ۱۲۶ میلیون تومان در بین مردم سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: یکی از افتخارات گروه‌های جهادی در این است که حتی دور افتاده‌ترین روستا‌ها کسی فراموش نشده و جهادگران همه جا حضور دارند.

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از زمان شیوع ویروس تاکنون بیش‌از ۷۰۰ بسته بهداشتی در بین نیازمندان و ساکنان حاشیه شهر در سیستان و بلوچستان توزیع شد که در آن اقلامی مثل دستکش، ماسک و مایع ضدعفونی‌کننده وجود دارد.

او با بیان اینکه نیازمندان در سامانه «سایه» نام‌نویسی شده بودند افزود: مجموعه کاملی از خیریه‌های سیستان و بلوچستان شناسایی شده‌اند که به این وسیله این خیریه‌ها شناخت دقیقی از نیازمندان استان داشتیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی گروه های جهادی کرونا ویروس توزیع ماسک سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر

حامد اسماعیل پور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در طرح قرار دوازدهم به نیت گرامیداشت مقام امام زمان (عج) از محل درآمد موقوفات منطبق، کمک خیرین و نذورات امامزادگان در روز دوازدهم هرماه خدمات اجتماعی متعددی به گروه‌های مختلف نیازمندان ارائه می‌شود.

وی افزود: در این طرح خدمات اجتماعی چون کمک‌های معیشتی، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، کمک برای تهیه دارو و تأمین هزینه درمان افراد کم‌برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و کم‌برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی این گروه‌ها انجام می‌شود.

اسماعیل پور با بیان اینکه بر همین اساس ۳۱۳ بسته کمک معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال بین نیازمندان شهرستان رودسر توزیع شد، گفت: این برنامه به صورت شاخص هر ماه در یکی از شهرستان‌ها اجرا می‌شود که برنامه شاخص این ماه استان گیلان در شهرستان رودسر و به میزبانی آستان مقدس امامزادگان امیر بنده کلاچای برگزار شد.

کد خبر 6094419

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان