Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: پروژه حلقه حفاظتی کلانشهر اصفهان، پروژه سالن اجلاس و کف سازی میدان امام حسین (ع) از جمله طرح‌های در دست اجرا است.

ایرج مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بودجه سال جاری معاونت عمران اظهار کرد: بودجه خالص عمرانی شهر دو هزار و ۳۱۶ میلیارد تومان است که صرف پروژه قطار شهری و پروژه‌های عمرانی شهر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود شیوع بیماری کرونا، روند انجام بیشتر پروژه‌های عمرانی شهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه پیدا کرد و با وجود تأخیری کوتاه، تعطیل نشد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: تقاطع سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، سالن اجتماعات گلستان شهدا، کف سازی میدان امام حسین (ع)، محور چهارباغ عباسی و پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای از جمله طرح‌هایی است که تا آخر امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا آخر شهریورماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

مظفر تصریح کرد: پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید سپهبد قاسم سلیمانی نیز که شامل سه بخش پل سازی، اجرای دیواره‌ها و کوله‌های پل و عملیات راهسازی است در بخش پل‌سازی ۵۷ درصد، در قسمت دیواره‌ها و کوله ۸۲ درصد و در قسمت عملیات راهسازی ۴۵ درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری ۱۳۰ میلیارد بودجه برای پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای در نظر گرفته شده است، افزود: این پروژه در حال حاضر حدود ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طبق برنامه‌ریزی‌ها تا پایان سال ۹۹ بهره برداری می‌شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به عملیات سنگفرش میدان امام حسین (ع)، گفت: در سال ۹۸ طرح ساماندهی میدان امام حسین (ع) و گذرهای پیرامون آن، با توجه به اتصال محور پیاده چهارباغ به محور خیابان سپه که در آینده پیاده راه می‌شود تهیه شده و اجرای آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با سنگفرش شدن میدان امام حسین (ع) تردد خودروها حذف نخواهد شد، بلکه به صورت محدود و هدایت شده انجام می‌شود.

کد خبر 426208

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سالن گلستان شهدا سنگفرش میدان امام حسین ع مركز همايش هاي بين المللي شهرداری اصفهان تقاطع کلانشهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میدان امام حسین بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷

جسوربیک چوریف، معاون وزارت حمل‌ونقل ازبکستان اظهارداشت انتظار می‌رود پروژه راه‌آهن «افغان ترانس» تا پایان سال ۲۰۲۷ تکمیل شود.

چوریف در جریان سومین نشست سرمایه گذاری بین المللی تاشکند، گفت: «این پروژه به اتصال سه کشور ازبکستان، افغانستان و پاکستان کمک خواهد کرد. راه‌آهن نقش مهمی در ایجاد دهلیز ترانسپورتی اوراسیا ایفا خواهد کرد. در نتیجه کشورهای آسیای مرکزی به یک بندر اقیانوس هند دسترسی خواهند داشت.»

وی تصریح کرد: این راه‌آهن زمان انتقال کالا را از ۳۵ روز به ۵ روز و هزینه انتقال کالاها را حداقل ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

این درحالیست که امروز هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان با هدف بررسی شرایط افزایش تجارت میان ترکمنستان و افغانستان وارد هرات شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز