Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از ۴ روز تلاش شبانه‌روزی با تعامل و همکاری نیروهای امدادی در بخش‌های مختلف، آتش در مراتع و جنگل‌های کوه سیاه بوشکان دشتستان مهار و اطفاء شد. ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌های کوه سیاه بوشکان از شامگاه چهارشنبه 7 خرداد به سبب صاعقه آغاز شد که با تلاش همه جانبه نیروهای امدادی در بخش‌های مختلف صبح امروز مهار و اطفاء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر منطقه کوه سیاه بوشکان دشتستان از نقاط صعب‌العبور است که دسترسی نیروهای امدادی به منطقه مورد نظر قدری سخت  است ولی امدادگران برای کنترل و مهار آتش از همان ساعت اولیه خود را به منطقه حادثه دیده رساندند.

غلامرضا منتظری با قدردانی از همکاری جمعیت هلال احمر در اطفاء حریق در کوه سیاه دشتستان اظهار داشت: روز گذشته پس از بروز نقص فنی در بالگرد هوانیروز، بالگرد جمعیت هلال احمر  فارس به بوشهر اعزام شد که تجهیزات و نیروهای امدادی برای مهار آتش به ارتفاعات کوه سیاه بوشکان منتقل کرد.

وی با اشاره به مهار و اطفاء حریق در مراتع و جنگل‌های کوه سیاه بوشکان افزود: همکاری و تعامل نیروهای مختلف بسیجی، منابع طبیعی، جنگل‌بانی، محیط‌بانی، هلال احمر، مرتعداران، دامداران  و دیگر نیروهای مردمی در مهار و  اطفاء حریق  قابل ستایش و قدردانی است.

بوشهر| آتش در جنگل و مراتع منطقه کوه سیاه دشتستان مهار و اطفاء شد بوشهر|بالگرد هلال احمر برای مهار آتش به منطقه کوهستانی بوشکان دشتستان اعزام شد بوشهر| ارتفاعات جنگلی منطقه بوشکان دشتستان همچنان در آتش می‌سوزد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر بیان کرد: اکنون نیروهای یاد شده  مشغول لکه‌گیری در خاموش کردن برخی از آتش‌‌های زیرخاکستر و تثبیت کامل اطفاء حریق در منطقه هستند.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کوه سیاه بوشکان بوشکان دشتستان نیروهای امدادی اطفاء حریق مهار و اطفاء منطقه کوه هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مسئول روابط عمومی تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: صعود شبانه تیم منتخب کوهنوردی گردان ویژه فاتحین تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر به قله‌های لرده و پرّاس دشتستان به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

سروان پاسدار اصغر بحرینی فرد افزود: در این صعود که در حداقل زمان ممکن انجام شد، این تیم علاوه بر فعالیت‌های ورزشی به تمرین تاکتیک‌های آموزشی و نظامی «جنگ در کوهستان» نیز پرداختند.


وی گفت: این برنامه با هدف بالابردن اعتماد به نفس و تجربه زندگی در شرایط سخت و همچنین ارتقا آمادگی جسمانی نیرو‌های این یگان صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان
  • صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان