Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سهراب بهرامی جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به نوسانات اخیر بازار ارز و حضور سوداگران بازار و اقدامات آن‌ها به منظور متشنج کردن این بازار، اولین طرح سراسری مقابله با اخلالگران به مدت سه روز در سطح کشور اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی با اشرافیت اطلاعاتی اخلالگران ارزی و محل فعالیت آن‌ها را شناسایی و در یک عملیات پلیسی دقیق و هماهنگ بیش از ۱۷ میلیون ارز شامل: دلار آمریکا، یورو، دلار کانادا، دینار عراق، درهم امارات، درام ارمنستان، ین ژاپن، لیر ترکیه و... به همراه ۶۴۰۰ گرم طلا از اخلالگران بازار ارز و سرمایه کشف کردند.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: در این رابطه دو باب صرافی غیر مجاز را با هماهنگی قضایی پلمب و ۵۷ اخلالگر ارزی را دستگیر کردند که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ بهرامی همچنین برای پیشگیری از التهابات ارزی و سوء استفاده افراد فرصت طلب، به هموطنان توصیه کرد: هرگونه ارز، طلا و مسکوکات مورد نیاز خود را از طریق مراکز مجاز و قانونی (طلافروشی ها) و صرافی‌های مجاز تهیه کنند.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی، مقابله با اخلالگران اقتصادی را سرلوحه مأموریت‌های خود قرار داده از هموطنان درخواست کرد: برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصاً امنیت اقتصادی جامعه، در صورت آگاهی از هر گونه فعالیت غیرمجاز اقتصادی، مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: تکِ پلیس به دلالان ارز، قیمت‌ها را ۱۰۰ تومان کاهش داد/ دستگیری ۹۰ نفر و پلمپ ۱۰ صرافی غیر مجاز + فیلم

بیشتر بخوانید: یک هزار و ۴۰۰ دلار تقلبی درغرب پایتخت کشف شد

بیشتر بخوانید: کشف ۵۴۰ خودروی بدون پلاک در تهران/ ۲۳ دلال ارزی دستگیر شدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخلال در بازار ارز فساد اقتصادی نیروی انتظامی پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرهنگ دهقان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از انباری ۲۲ تن برنج احتکار شده کشف کردند.

وی افزود: ارزش کالای احتکار شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران در این خصوص  یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ دهقان افزود:  متهم دستگیر شده به همراه پرونده  برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!