Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@02:44:07 GMT

ساعت کاری پاساژها به روال عادی بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۶۱۷۷

ساعت کاری پاساژها به روال عادی بازگشت

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با همراهی مردم در راستای رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، البرز در شرایط خوبی قرار دارد.

عزیزاله شهبازی روز شنبه ۱۰ خرداد در حاشیه بیست و سومین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رییس‌جمهور و استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، افزود: نهضت امام راحل (ره) با تمامی فراز و نشیب ها همچنان پیروز و پا بر جاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بنا بر اعلام رییس جمهور محترم به درخواست مردم متدین کشور برای بازگشایی مساجد جهت اقامه نمازهای یومیه، مقرر شد نماز جماعت با رعایت فاصله و دستورالعمل‌ها در مساجد سراسر کشور برگزار شود و درب مساجد با اجرای دستورالعمل‌ها برای اقامه نمازهای یومیه باز خواهد بود.

شهبازی گفت: در این جلسه مصوب شد که محدودیت ساعت کار پاساژها برطرف شده و این اماکن با رعایت دستورالعمل‌ها بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی افزود: برخی از موضوعاتی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد در جلسات آینده با بررسی بیشتر درباره آنها تصمیم‌گیری شود.

استاندار البرز عنوان کرد: یکی از این موضوعات بازگشایی صحن‌های حرم‌های مطهر در ساعات شب بود که بنا شد با بررسی بیشتر و تأیید وزارت بهداشت این تصمیم در جلسه بعد بررسی  و نتیجه آن اعلام شود؛ همچنین در زمینه بازگشایی سینماها و برخی مراکز فرهنگی نیز باید با رعایت احتیاط‌ها بازگشایی‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش بی سابقه در روستای قطرم بافق

در روستای قطرم بافق ۶۵ میلیمتر باران از ساعت ۶ و ۳۰ روز چهارشنبه تا ساعت ۱۱ امروز پنجشنبه باریده است.

در این روستا از ابتدای اردیبهشت ماه تا کنون بیش از ۷۱ میلی متر باران باریده است.

دهقان فرماندار بافق گفت: این بارندگی باعث طغیان رودخانه و خساراتی به این روستا شده و ارتباط تلفنی و برق روستا را قطع کرده است.

او افزود: همچنین باعث خرابی جاده ورودی این روستا، شکسته شدن منبع آب و خرابی مزارع شده است.

دهقان بیان کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران به موقع وارد عمل شده است تا به کمک روستاییان بیاید و شرایط روستا را به حالت عادی برگرداند.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر ورودی این روستا و روستای شادکام بسته است، اما با عادی شدن شرایط باز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ برابری مصرف برق با استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • بارش بی سابقه باران در روستای قطرم بافق
  • بارش بی سابقه در روستای قطرم بافق
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به بیت‌المال