Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در نظر دارد تا با ابلاغ اهداف ۵ ساله و برنامه ریزی‌های هوشمند و ‌منعطف در راستای ارتقای سطح ایمنی، کیفیت و آرامش در جامعه گام بردارد. ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷ اقتصادی خودرو نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اشکان گلپایگانی مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با اشاره به مهمترین اهداف این شرکت در سی و یکمین سالروز فعالیت خود گفت: ما همواره در تلاشیم تا با شناسایی فرصت‌ها و در چارچوب 5 ارزش کلیدی سرآمدی، ارزش آفرینی، تعلق سازمانی، اخلاق محوری و آرامش و نشاط که به آنها باور داریم برای دستیابی به اهداف مجموعه‌ی isqi تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با تاکید بر سابقه شرکت و وظایفی که پس از این سال‌ها بر عهده‌ی اعضای خانواده‌ی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران است، گفت: در حقیقت با بالا رفتن سن شرکت وظایف بزرگتری بر عهده‌ی اعضای آن قرار می‌گیرد و در این مسیر نیاز است که به سمت بلوغ سازمانی بالاتری حرکت کند. ما امیدواریم تا اوضاع به نحوی پیش برود که بتوانیم شرکت را به مجموعه‌ای بالغ تبدیل کنیم و توسعه یافتگی سازمانی را در سطوح ملی و بین المللی تجربه کنیم و انتخاب اول برای اشتغال متخصصان حوزه TIC (تست, بازرسی و صدور گواهینامه) باشیم و در این مسیر با الگوگیری از شرکت‌های تراز اول بازرسی بین المللی و پیاده سازی استانداردهای به روز جهانی تلاش میکنیم تا پرچمدار مقوله کیفیت و نوآوری در این حوزه باشیم.
 
مدیر عامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در پایان خاطر نشان کرد: ما در شرکت isqi بر آنیم که با برنامه ریزی برای تحقق منافع تمامی ذینفعان‌ و همکاران‌مان و با پیشبرد اصول بازرسی کیفی و استاندارد در کشور کمک کنیم تا جامعه‌ای ایمن تر و سطح زندگی با کیفیت‌تر برای تمامی افراد رقم بخورد.

 انتهای پیام/

R1012125/P/S7,1415/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد خودرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: فرصت یک ماهه واحد‌های تولیدی متقاضی شرکت در فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد از خرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و واحد‌ها می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.
علی داودی افزود: متقاضیان برای آگاهی از شرایط انتخاب و شرکت در این فرآیند به سایت اداره کل استاندارد استان به آدرس khz.inso.gov.ir مراجعه کنند.
وی با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم به تشویق و تقدیر از واحد‌های نمونه استاندارد در راستای رشد تولید پویا مطابق با بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی اشاره کرد و اظهار کرد:  واحد‌های نمونه استانی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، صرفاً یک بار نمونه برداری و دو مرتبه بازرسی جامع سالیانه از فرایند تولید آنها انجام می‌شود که کاهش هزینه‌ها را در پی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • (تصاویر) بازرسی بدنی شرکت کنندگان در کنکور، قبل از ورود به جلسه آزمون
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳