Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@15:24:39 GMT

بهرام دهقانیار آهنگساز «صفر بیست و یک» شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۶۹۷۵

بهرام دهقانیار آهنگساز «صفر بیست و یک» شد

بهرام دهقانیارآهنگساز مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» به کارگردانی مشترک سیامک انصاری و جواد رضویان شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، تصویر برداری مجموعه تلویزیونی  «صفر بیست و یک» به کارگردانی مشترک سیامک انصاری و جواد رضویان و تهیه کنندگی مهدی فرجی در تهران ادامه دارد و بهرام دهقانیار آهنگساز شناخته شده سینما و تلویزیون ایران ساخت موسیقی این مجموعه را بر عهده گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهرام دهقانیار پیش از این ساخت موسیقی سریال هایی همچون «پدر سالار»، «خانه سبز»، «مرد هزار چهره»، «همسران»، «ویلای من»، «شب های برره»، «کتاب فروشی هد هد» را در کارنامه خود دارد.
مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» با فیلمنامه ای نوشته شبنم وثوقی و هدی ایزدی و به کارگردانی مشترک سیامک انصاری و جواد رضویان و تهیه کنندگی مهدی فرجی در چهارفصل برای پخش از شبکه سه سیما ساخته می شود.
تاکنون حضور مهدی فخیم زاده، سروش جمشیدی، رویا میر علمی، نگار عابدی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی، رحمت نوری و بازیگر کودک مهبد بیور به عنوان بازیگر قطعی شده است.
عوامل مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» عبارتند از : نویسندگان فیلمنامه :شبنم وثوقی و هدی ایزدی ،کارگردانان: سیامک انصاری،سید جواد رضویان ،مدیر تصویر برداری :بهنام کریمی ،مدیر تولید : علیرضا بیات، مدیر صدابرداری : بابک اخوان ، مدیر برنامه ریزی : فهیمه کمالی ،طراح چهره پردازی : میشا جودت، تدوین : سیامک مهماندوست،  آهنگساز : بهارم دهقانیار ،طراح صحنه: امیر زاغری،طراح لباس: زهرا صمدی، بازیگردان :علی  صلاحی ، مدیر تدارکات : جواد قاسمی ،دستیار اول کارگردان : بهنام اعلمی،منشی صحنه: مهدیه درگاهی نژاد ،عکاس: امید مسعود فر، مدیر روابط عمومی و تبلیغات :علی زادمهر ، تهیه کننده : مهدی فرجی
بازیگران : سیامک انصاری،سید جواد رضویان ،مهدی فخیم زاده ،سروش جمشیدی،رویا میر علمی ،نگار عابدی،آزیتا ترکاشوند،  مریم شیرازی،افشین آقایی، پادینا کیانی، رحمت نوری، بازیگر نقش کودک :مهبد بیور

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: بهرام دهقانیار صفر بیست و یک سریال مجموعه تلویزیونی بهرام دهقانیار سیامک انصاری صفر بیست و یک جواد رضویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟

پیمان خازنی آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی که این روزها پروژه موسیقایی نمایشی «مجنون آن لیلی» به نویسندگی محمود توسلیان را در تالار حافظ به صحنه برده اسن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره انگیزه های خود برای به صحنه بردن این اثر که به نوعی چندمین تجربه او در حوزه تلفیق موسیقی و نمایش محسوب می شود، توضیح داد: زبان و ادبیات فارسی غنی‌ترین ثروت ما ایرانیان است و پرداختن به متون کهن فارسی، یک مراجعه درست در راستای ساختن دنیای جدید برای اقوام ایرانی محسوب می‌شود. در این راستا منظومه «لیلی و مجنون» حکیم نظامی گنجوی به قدری غنی است که به جرات می‌توان آن را بزرگ‌ترین منظومه عاشقانه در ادبیات جهان دانست.

وی افزود: از زمانی که با این شاهکار آشنا شدم هربار که به سراغش می‌روم، ظرفیت تازه‌ای در آن پیدا کرده و تشویق می‌شوم از زاویه‌ای دیگر به آن بپردازم. «لیلی و مجنون» هنوز برای من تمام نشده است. پرداختن به چنین آثاری کار دشواری است؛ چراکه بیش از هر چیز در این زمینه باید برداشت درستی از مخاطب داشت و این مهم به راحتی میسر نیست.

این آهنگساز بیان کرد: شناخت جهان شاعر و مطابقت آن با سلایق متعدد مخاطب امروزی از طرفی و بازنویسی اثر به زبان امروز از سوی دیگر کار سختی است. رسیدن به این مرحله تازه بنا نهادن سنگ اول است. پس از آن باید به سراغ موسیقی رفت. موسیقی ایرانی ظرفیت‌های فراوانی دارد و همراه ساختن آن با گستره وسیع شهر ایرانی نیازمند دقت بالایی است. البته با توجه به اهمیت آشنایی کارگردان با ظرافت موسیقی ایرانی، خودم کارگردانی نمایش را برعهده گرفتم که امیدوارم در این کار بتوانم اندازه‌ها را رعایت کنم. البته آثار پرفروش معمولا جنبه ادبی و فرهنگی را به ناچار قربانی گیشه می‌کنند اما ما در «مجنون آن لیلی» به دنبال دوسر برد هستیم.

خازنی در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: «مجنون آن لیلی» پر از رنگ و لایه‌های درونی و بیرونی است. به عبارتی درونش فلسفی و بیرونش عاشقانه است و نمایشنامه این ابزار را در اختیارم گذاشت تا لایه‌ها برای سطوح مختلف سنی و فکری جاگذاری شود. طراحی لباس و طراحی نور نیز ۲ رکن مهم صحنه‌اند. با این ابزار تلاش کردم که رویا تولید کنم

وی در پایان اظهار کرد: البته من این کارها را یک رشته منظم می‌بینم؛ این رشته تالیف که توسط یک آهنگساز کارگردانی می‌شود، به زودی حضور آهنگسازان جوان را در پی خواهد داشت. ضمن اینکه معتقدم آهنگسازی به دلیل انتزاعی بودن از کارگردانی دشواری‌های بیشتری دارد و امیدوارم علاقه‌مندان به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

پروژه موسیقایی نمایشی «مجنونِ آن لیلی» به نویسندگی محمود توسلیان، آهنگسازی طراحی و کارگردانی پیمان خازنی، تهیه کنندگی ساسان سالور و حمیدرضا علی نژاد، روایت رشید کاکاوند، خوانندگی هادی فیض آبادی (با همراهی زهره فیروزی و امید نصری) و بازی عمار تفتی، زهره فیروزی، ملیکا شهاب، رز ایزدی، سپیده موسوی، علی تیمور فامیان، آتنا قرایی، سیما نوروزیان روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت های 18:30 و 21 در تالار حافظ تهران میزبان مخاطبان است.

کد خبر 6096120 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می‌دانند
  • عباس عبدی خطاب به نواصولگرایان: آی‌ کیوتان در اندازه گنجشک هم نیست
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می دانند/ عقل هم چیز خوبی است
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو
  • اعلام داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • ببینید | سه مجموعه تلویزیونی جدید میهمان سیما
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟