Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از انجام اقداماتی در نقاهتگاه آراد کوه برای ارتقا شرایط زیستی سگ‌های بدون صاحب خبر داد. تاریخ انتشار: 12:51 - 10 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۸۶۱

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان با اشاره به نزدیک شدن به فصل گرما اظهار کرد: شرایط زیستی در نقاهتگاه آراد کوه تحت تاثیر وضعیت آب و هواست و از آنجا که درجه حرارت هوا با نزدیک شدن به فصل تابستان بالا می‌رود باید تدابیری برای بهبود اوضاع حیوانات شهری بدون صاحب که در این‌مرکز نگهداری می‌شوند در نظر بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حفظ شرایط مناسب زیستی در نقاهتگاه آراد کوه را اولویت اول برای بهسازی این مرکز دانست و افزود: در راستای این‌امر به نصب و راه‌اندازی تجهیزات لازم نظیر مه‌پاش و شید اقدام کردیم تا با تزریق اب و مه، میزان حرارت را در فضای باز کنترل کنیم.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر بهسازی قفس‌ها برای ایجاد فضا‌های قرنطینه مناسب و تجهیز کلینیک را بخشی از برنامه‌های آینده این مجموعه عنوان کرد و گفت: علاوه بر این در نقاهتگاه آرادکوه آبشخور‌ها و فضا‌های غذارسان جدیدی را برای بهبود شرایط تغذیه حیوانات طراحی کردیم که به زودی نصب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تشکیل کمیته علمی برای کنترل حیوانات شهری

مفاخریان در ادامه تصریح کرد: با توجه افزایش تعداد عقیم سازی‌های صورت گرفته، امیدواریم با کمک حامیان بتوانیم نسبت به واگذاری سگ‌های بدون صاحب به قیم اقدام کنیم. هم چنین افرادی که برای مراکز صنعتی، باغات و مراکز حفاظتی نیاز به سگ‌های نگهبان یا دست آموز دارند واگذاری رایگان سگ‌ها را در دستور کار قرار داده ایم.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر همچنین از ایجاد ظرفیت گردشگری در نقاهتگاه آرادکوه خبر داد و گفت: به زودی شرایطی فراهم‌می کنیم که علاوه بر بهبود شرایط نگهداری حیوانات، علاقمندان بتوانند در اوقات فراغت خود از این مرکز بازدید کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تغذیه ساماندهی مشاغل سگ شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر بدون صاحب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی به نام تلفن!

چشم‌هایتان را ببندید و جهانی را تصور کنید بدون اینترنت و اپلیکیشن و چت و پیامک، بدون تلفن؛ جهانی که در آن آدم‌ها تنها راه ارتباطی‌شان دیدن همدیگر بود و نهایتا مثل سرخ‌پوست‌ها می‌توانستند با دود به هم پیام بدهند.

 سخت است نه؟ اصلا تصور اینکه تلفن از زندگی تکنولوژی زده ما حذف شود، دشوار است و کمتر کسی پیدا می‌شود که در این دوره و زمانه، یک موبایل هوشمند یا ساده همراهش نباشد.

گراهام بل وقتی تلفن را اختراع کرد، فکرش را هم نمی‌کرد که اختراعش اینقدر در زندگی بشریت نقش مهمی ایفا کند و بخش جدایی‌ناپذیری از دنیای ارتباطات امروز ما شود. واقعیت این است که اختراع بل، با اینکه خیلی‌های‌مان را دچار گردن‌درد‌های پیامکی کرده و در جمع‌های دوستانه و مهمانی‌ها هم کنار گذاشته نمی‌شود، اما اگر نباشد، فاصله‌ها پررنگ‌تر به‌نظر می‌رسند و آدم‌هایی که در کل دنیا پخش شده‌اند و از هم دورند، دیر به دیر از حال هم باخبر می‌شوند. در واقع تلفن آدم‌ها را به هم نزدیک‌تر و ارتباط را راحت‌تر کرده است. اصلا مگر ما از یک اختراع چه چیز دیگری می‌خواهیم؟

امروز، روز جهانی تلفن است. این روز به این مناسبت نامگذاری شده تا قدر این وسیله ارتباطی را که برای وصل کردن آمده بیشتر بدانیم و برای چند دقیقه‌ای هم که شده، با یک آدم از راه دور تماس بگیریم و صدایش را از پشت خطوط پیام بشنویم تا حال‌مان خوش شود.

منبع: همشهری آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • روزی به نام تلفن!
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی؛ وزیر صنعت از دخالت‌های غیرقانونی در پارلمان بخش خصوصی دست بردارد
  • آیا رفع بی‌نظمی‌های زندگی در بهبود سلامت روان موثر است؟
  • بهبود شرایط صنایع دارویی در گرو برچیدن بساط ارز چند نرخی
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی کشور/ برچیدن بساط ارز چند نرخی