Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@21:41:01 GMT

«قصه‌های امام خمینی (ره) و بچه‌ها» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۷۴۴۰

«قصه‌های امام خمینی (ره) و بچه‌ها» منتشر شد

خبرگزاری میزان- مجموعه چهار جلدی «قصه‌های امام خمینی (ره) و بچه‌ها» نوشته مجید ملامحمدی توسط انتشارات به‌نشر منتشر و راهی بازار نشر شد. تاریخ انتشار: 13:01 - 10 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۸۵۲

خبرگزاری میزان - حسین سعیدی مدیرعامل انتشارات به‌نشر انتشارات آستان قدس رضوی از انتشار مجموعه چهار جلدی «قصه‌های امام خمینی (ره) و بچه‌ها» نوشته مجید ملامحمدی در قالب مجموعه «کتاب‌های پروانه» برای کودکان خبر داد و گفت: تصویرگری این کتاب‌ها توسط وحید خاتمی انجام شده و مخاطبانش بچه‌های گروه سنی «ب» و «ج» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «صورتت مثل گل است»، «من امام می‌شوم»، «از مدرسه سرخ پوست‌ها» و «گردن‌بندی که به ایران سفر کرد» عناوین کتاب‌های این مجموعه هستند. کودکان در این ۴ کتاب با سبک زندگی و سیره اخلاقی و عملی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند. این کتاب‌ها حاوی داستان‌های کوتاه و فراز‌هایی آموزنده و داستان‌هایی اخلاقی از زندگی امام خمینی (ره) و ارتباطش با دیگران به‌ویژه کودکان است که کاملاً محبت آمیز و صمیمانه بوده است.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه تازه‌های نشر انتشارات «به نشر» اینجا کلیک کنید

مدیرعامل انتشارات به‌نشر ادامه داد: داستان‌های این مجموعه از منابعی همچون پا به پای آفتاب، در سایه آفتاب، برداشت‌هایی از سیره امام و پرتوی از خورشید الهام گرفته شده‌اند. این کتاب‌ها با شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۰ هزار تومان منتشر شده‌اند.

مجید ملامحمدی متولد ۱۲ مرداد ۱۳۴۷ در شهر قم است و تابه‌حال حدود ۱۵۰ کتاب داستان، شعر و.. در موضوعات دینی، اهل بیت (ع) و اخلاقی نوشته و منتشر کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار ادبیات انتشارات به نشر امام خمینی کتاب ها بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب

علیرضا رئیس دانا مدیر انتشارات نگاه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: انتشارات نگاه در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ۲ هزار عنوان کتاب حضور پیدا می‌کند.

این‌مدیر نشر گفت: از میان دو هزار عنوان چاپ‌شده توسط نگاه، ۱۵۰ عنوان چاپ اولی هستند و باقی عناوین تجدیدچاپ کتاب‌های قدیمی و چاپ‌شده‌اند.

کد خبر 6096317 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود
  • ترسناک‌ترین فیلم جهان که کشته داده!
  • جلوه‌ای از شکوه زندگی امام صادق(ع)
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت