Web Analytics Made Easy - Statcounter

​رئیس بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: نفتکشی که صبح امرو (شنبه، دهمدهمدهم خردادماه) در محور جاجرود دچار حادثه آتش‌سوزی شده، متعلق به پیمانکار بخش خصوصی تحت قرارداد ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری بوده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از شانا، مسعود سهرابی با اعلام این خبر گفت: این نفتکش حدود ساعت ۶ صبح امروز، شنبه (۱۰ خردادماه) در محور جاجرود از جاده منحرف و پس از برخورد با گاردریل، دچار آتش‌سوزی و متأسفانه در این حادثه راننده نفتکش نیز فوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ابراز تأسف از این حادثه افزود: طبق اطلاعات دریافتی و گزارش‌های اولیه علت حادثه از سوی پلیس راه، خستگی و خواب‌آلودگی راننده نفتکش عنوان شده است.

سهرابی تأکید کرد: این نفتکش با ظرفیت حدود ۳۰ هزار لیتر، حامل سوخت هوایی (ATK) بوده است که ساعت ۳ و ۲۷ دقیقه بامداد امروز، شنبه (دهم خردادماه) از انبار نفت ری بارگیری کرده و به سمت ساری در حرکت بوده  که متأسفانه در حوالی پل جاجرود دچار حادثه شده است.

وی با اشاره به اینکه فرآورده مورد نظر در همان لحظه‌های اولیه حادثه به‌طور کامل آتش گرفته است، تصریح کرد: نمایندگان اچ‌اس‌ایی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و نیز رئیس ناحیه شرق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران از همان لحظه‌های اولیه حادثه در محل حضور یافتند و ضمن مدیریت صحنه، ابعاد و دلایل این حادثه را بررسی کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نفت کش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نفتکش حادثه دیده شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرورده‌های نفتی منطقه سبزوار در جلسه بررسی مسائل و مشکلات سوخت بخش‌های کشاورزی صنعت و معدن شهرستان بردسکن گفت: بیشترین قاچاق سوخت در بخش کشاورزی صورت می‌گیرد که باید متولیان امر تدابیر لازم اتخاذ کنند و تمامی ادوات کشاورزی را به دستگاه جی پی اس مجهز کنند.

حمید مظفری‌نژاد با اشاره  به ظرفیت و پتانسیل‌های شهرستان بردسکن در بخش معدن، کشاورزی و صنعت افزود: بر اساس نیاز سوخت را به شهرستان بردسکن اختصاص خواهیم داد و نخواهیم گذاشت رونق تولید و رشد اقتصادی در منطقه متوقف شود.

وی از فرماندار بردسکن خواستار اختصاص هزار متر مربع زمین برای احداث ساختمان اداری ناحیه نفتی بردسکن شد و قول داد در صورت تامین زمین مورد نیاز و سند آن به نام شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی ثبت شود این طرح را تا پایان امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهیم داد.

علی دهقان‌زاده فرماندار بردسکن هم این نشست با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰ واحد معدنی و وجود راه‌های مواصلاتی و بخش کشاورزی این شهرستان گفت: بردسکن دومین شهر معدنی استان خراسان رضوی و پایتخت تولید مس در شرق کشور است و نباید شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی در تامین سوخت مورد نیاز شهرستان سخت‌گیری کند.

 

دیگر خبرها

  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر
  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان