Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشی از مدارس محروم‌ترین مناطق ایران به یاد حسین علیمرادی، دلداده راه خدمت، افتتاح شد تا نویدبخش تحولی نوین در بلوچستان باشد؛ روایت ویدئویی تسنیم از حسین علیمرادی و خدماتش از نظر می‌گذرد. ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتیاری، "حسین علیمردادی" موسس کمپین خیری و دانشجویی "دست یاری به دشتیاری" است؛ این کمپین به دنبال آن است تا دست‌یاری‌اش شهرستان دشتیاری محروم‌ترین منطقه آموزشی ایران را متحول کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت آموزش و پرورش می‌گوید استان سیستان و بلوچستان پایین‌ترین شاخصه‌های آموزشی در زمینه معلم، کلاس درس و بازمانده از تحصیل را در میان استان‌های کشور دارد؛ سرانه فضای آموزشی در این استان 3 متر و در دشتیاری کمتر از نیم متر است؛ اخلافاتی فاحش با میانگین رسمی کشوری که پنج متر است.

روایتی از تحصیل زیرسقف‌های لرزان و سرمای سوزان؛ دانش‌آموزان کَهنانیکَش روی زمین درس می‌خوانند + فیلمجولان مدارس کپری در بلوچستان؛ تکلیف جمع‌ شدنشان چه شد؟ +فیلمکاش مردم سیستان و بلوچستان را ببینند؛ محروم‌ترین منطقه آموزشی در ایران + فیلم

حسین علیمردای و رفقایش از سال 96 شروع کردند و تمام هم و غمشان را گذاشتند تا با همان سهم‌های کوچک دانشجوییشان و احیاناً تلاش شبانه‌روزی برای جذب خیران  340 مدرسه دشتیاری را بازسازی، نوسازی و یا دوباره‌سازی کنند و شاخص‌های کیفی آموزشی آن را ارتقا دهند؛  اما در میان راه حسین علیمردای آذرماه سال گذشته هنگام بازدید از مدارس در حال ساخت کَمپینش در حادثه‌ای رانندگی جان باخت.

امروز بخشی از دسترنج او و تیمش افتتاح می‌شود تا نویدبخش تحولی نوین در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان باشد؛ دست‌یاری به دشتیاری می‌گوید با وجود آنکه مصیبی بزرگ را تجربه کرده اما از حرکت دست برنمی‌دارد و با تمام تلاش و توان اعضای باقیمانده‌اش آرمان موسسشان را عملیاتی می‌کنند. روایت ویدیوئی تسنیم از حسین علیمرادی و خدماتش از نظر می‌گذرد.

گزارش از سیدامیرحسین عظیمی، منصور کریمدادی و ریحانه کِشتکاران

انتهای پیام/395/ش

R7843/P/S6,65/CT16 واژه های کاربردی مرتبط وزارت آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان وزارت آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان حسین علیمرادی محروم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | جریان زندگی پس از سیل در دشتیاری !

به گزارش همشهری آنلاین، پس از باران‌های سیل آسا و وقوع سیل در چابهار و گذشت بیش از دوماه از آن، بخش‌های زیادی از مناطق شهرستان‌های اطراف از جمله دشتیاری و روستاهای حومه با قطع دسترسی به راه‌ها و معضل آب گرفتگی معابر مواجه‌اند.

سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان کد خبر 847425 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان طوفان باران

دیگر خبرها

  • عکس | جریان زندگی پس از سیل در دشتیاری !
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • سیل در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • جانی دوباره درتالاب هامون جازموریان سیستان وبلوچستان
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان