Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:15:26 GMT

جواب منفی کمپانی به سیتی؛ در اندرلخت می‌مانم

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۷۸۸۹

جواب منفی کمپانی به سیتی؛ در اندرلخت می‌مانم

با وجود مذاکرات منچسرسیتی با باشگاه اندرلخت برای بازگرداندن کاپیتان سابقش وینسنت کمپانی، این ستاره کهنه‌کار بلژیکی در اندرلخت خواهد ماند.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی گزارش کردند باشگاه منچسترسیتی مذاکراتی با کاپیتان سابق خود وینسنت کمپانی با هدف بازگرداندن او به اتحاد انجام داده ولی این ستاره کهنه‌کار بلژیکی همچنان خواهان ترک باشگاهش اندرلخت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کمپانی 34ساله سال گذشته بعد از چهارمین قهرمانی‌اش با بازوبند کاپیتانی منچسترسیتی این تیم را ترک کرد و به عنوان مربی- بازیکن به باشگاه دوران کودکی‌اش اندرلخت بلژیک پیوست. کمپانی با اینکه در فصل اول حضورش در اندرلخت کارنامه چندان موفقی نداشته ولی مصمم به ماندن در این تیم است.

 

 

بر اساس این گزارش‌ها باشگاه منچسترسیتی به صورت غیررسمی مذاکراتی با باشگاه اندرلخت و شخص کمپانی انجام داده و امیدوار است بتواند کاپیتان سابقش را به اتحاد برگرداند. سیتی بعد از ترک این تیم توسط میکل آرتتا دستیار اول گواردیولا که سرمربی آرسنال شد حالا به دنبال استخدام چهره‌ای برجسته برای پر کردن پست خالی دستیار اول پپ است و کمپانی را برای این پست مناسب می‌داند.

 

 

اندرلخت منچستر سیتی وینسنت کمپانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اندرلخت منچستر سیتی وینسنت کمپانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش در حال حاضر یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های انگلیسی است و قرار است پول بیشتری را به درآمد کلان خود اضافه کند.

ستاره 28 ساله منچستر سیتی پس از امضای قراردادی هفت رقمی پپسی، اولین تصویر از کمپین تبلیغاتی خود با این شرکت نوشیدنی را به نمایش گذاشت.

به گزارش سان، گریلیش که در سال 2022 با قرارداد 120 میلیون یورویی به سیتی پیوست، در کنار وینی جونز، یک بازیگر در نقش فوتبالیست، فیلمبرداری این کمپین را انجام داده است.

این جدیدترین معامله با برندی پردرآمد برای این ورزشکار است که قبلاً با پوما، یک برند آلمانی پوشاک ورزشی، قراردادی حدود 12 میلیون یورو امضا کرده بود. مهاجمی که با سیتی قهرمان چمپیونزلیگ، لیگ برتر، جام باشگاه‌های جهان و جام حذفی شد، همچنین سفیر برند گوچی است.

یک منبع در ماه فوریه به نشریه سان گفت:"جک بعد از امضای با پپسی، یک میلیون دلار دیگر به دست می‌آورد. او در این کمپین تبلیغاتی با وینی جونز همکاری می‌کند."

گریلیش و جونز بخش‌های مرتبط با خود را برای این تبلیغ فیلمبرداری کرده‌اند و قرار است مدتی بعد این ویدیو منتشر شود. این ستاره انگلیسی با به اشتراک گذاشتن تصاویرش در رسانه‌های اجتماعی، نوشت:"از پیوستن به تیم پپسی (اموجی آتش و توپ فوتبال) هیجان زده‌ام."

دیگر خبرها

  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا