Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:01:18 GMT

طرح نذر آب در خراسان جنوبی اجرا شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۷۹۷۹

طرح نذر آب در خراسان جنوبی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان اسحاقی ظهر شنبه در مراسم افتتاح سد سیاهو شهرستان سربیشه بیان‌کرد: در مجلس شورای اسلامی بی‌شک از افتخارات خراسان جنوبی سخن خواهیم گفت.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس با بیان اینکه مشکلات را باید درون خانوادگی حل کنیم، افزود: بیش از یک دهه است مشکل فاضلاب مجتمع هزار واحدی قائنات حل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسحاقی با بیان اینکه مشکل فاضلاب قاین در مواردی سلامت مردم را به خطر انداخته است، بیان‌کرد: تاکنون ۷۰ درصد این پروژه حل شده است.

وی گفت: هر چه قدر در حفظ منابع آبی خراسان‌جنوبی تلاش شود، علاوه بر خدمت به مردم استان همه ایران زمین بهره خواهند برد.

نماینده مردم قاین و زیره کوه در مجلس ضمن پیشنهاد اجرایی شدن برنامه نذر آب اظهار کرد: آب برخی روستاهای خراسان‌جنوبی به قدری شور است که نمی‌توان لب به آن زد.

اسحاقی خطاب به وزیر یادآور شد: هر زمان که آب نوشیدید علاوه بر یاد کردن سید و سالار شهیدان حتماً یادی از مردم تشنه لب روستاهای مناطق مرزی خراسان جنوبی داشته باشید.

کد خبر 4937437

منبع: مهر

کلیدواژه: مجمع نمایندگان خراسان جنوبی قاین ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر شیوع کرونا گرگان قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند فطریه ایلام خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین

به گزارش خبرنگار مهر، حمید عباس‌زاده صبح سه شنبه به خبرنگاران بیان کرد: این برنامه با شعار با طبیعت مهربان باشیم و با حضور جمعی از ورزشکاران، کارکنان ادارات، اعضای باشگاه‌های کوهنوردی، سمن‌های محیط زیست، هیأت‌های کوهنوردی و ورزش‌های همگانی اجرا شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات ضمن تقدیر از مدیریت باشگاه بزرگمهر قاینی که در طول سال‌های گذشته نیز به دفعات این برنامه را تدارک دیده‌اند و تشکر از عزیزانی که در برگزاری آن مشارکت کردند، گفت: منطقه گردشگری بوذرجمهر قاینی از جمله مناطق نمونه استان است که همه روزه مورد مراجعه تعداد زیادی از همشهریان و مسافرین قرار می‌گیرد.

وی افزود: مشکل آلودگی محیط زیست را نه یک مشکل منطقه‌ای، بلکه مسأله‌ای جهانی دانست که نتیجه عملکرد خود ماست که در پی پیشرفت فن‌آوری و صنعت به صورت تصاعدی افزایش یافته است. بنابراین جلوگیری از آلودگی‌ها اهمیت داشته و جا دارد مسائل محیط زیست، جزو مهم‌ترین نگرانی‌های ما باشد.

کد خبر 6092800

دیگر خبرها

  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم