Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، سیدجواد ساداتی نژاد، با اشاره به  ورود چهارمین نفت کش ایرانی به آب‌های ونزوئلا ، گفت: ورود چهارمین نفتکش از مجموعه ناوگان اعزامی ایران به ونزوئلا که حامل سوخت برای این کشور آمریکای جنوبی است نشان از دوستی رابطه برادرانه میان ایران و ونزوئلا دارد.

وی باتاکید بر اثرگذاری منطق دیپلماسی مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌های آمریکا افزود:گفتمان و دیپلماسی مقاومت در راستای تامین منافع ملت‌های منطقه و ایجاد وحدت و وفاق بین مسلمانان و کشورهای اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه اقدام ایران در اعزام نفت کش ها به ونزوئلا در حالی که هر دو کشور تحت تحریم های آمریکا قرار دارد، بازتاب های زیادی در رسانه های جهان داشته است، تاکید کرد: ورود نفتکش های غول‌پیکر ایرانى در آب‌هاى سرزمینى ونزوئلا و اسکورت نیروى هوایى و دریایى ونزوئلا، نشان از قدرت فرامنطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران دارد.

ساداتی نژاد ضمن تأکید بر رابطه برادرانه ایران و ونزوئلا، مطرح کرد: رسیدن محموله‌های سوختی ایران به این کشور در سایه تحریم ها، آمریکا و متحدانش را ناچار به پذیرفتن این واقعیت کرد که ایران به یک قدرت منطقه‌اى تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه ایران در مقابله با تهدیدهای آمریکا مبنی بر هدف قرارگرفتن در کارائیب، مقاومتی سخت و استثنایی از خود نشان داد،خاطرنشان کرد: ایران به‌صراحت به آمریکا پیام داد که هرگونه اخلال در حرکت کشتى‌هاى ایران، آمریکا را در خاک خود با پشیمانی بزرگی روبه‌رو خواهد کرد.

منتخب مردم کاشان ،آران و بیدگل در مجلس یازدهم شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تجارت قانونی آزاد و امن، حق همه کشورها است،تصریح کرد: جمهوری اسلامی با اعزام نفت کش‌های خود به سوی ونزوئلا ، هیمنه و جبروت نظامی آمریکا  را به چالش کشید و نشان داد به تحریم های آمریکایی پایبند نیست.

گفتنی است؛ با اعزام اولین نفت‌کش ایران، نیکلاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا ضمن تشکر از حمایت‌های ایران، تاکید کرد: کاراکاس و تهران هردو خواهان صلح هستند. ما حق داریم آزادانه تجارت کنیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نفت نیکلاس مادورو ونزوئلا آمریکا نفتکش های ایرانی نفت کش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است

ایسنا/زنجان امام جمعه زنجان گفت: مفاهیم انقلاب مانند عطر گل‌های بهاری است و کسی نمی‌تواند در مقابل آن بایستد. بنابراین انقلاب ایران همین‌گونه در حال انتشار در جهان است. 

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: وقتی امام راحل فرمودند ما انقلاب را به دنیا صادر می‌کنیم، بسیاری‌ تصور می‌کردند قرار است ما لشکری به کشورهای دیگر بفرستیم، اما خیر این نبود.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل در این رابطه که اگر در مقابل دشمن یک قدم عقب بنشینید، آنها ۱۰ قدم پیش‌روی خواهند کرد، گفت: در ۴۵ سال گذشته، هر کشوری یک قدم عقب‌نشینی کرده، آمریکا ۱۰ قدم جلوتر آمده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان ادعاهای حقوق بشری دارند، ادامه داد: در آمریکا به ۷۰ دانشگاه با نیروی نظامی حمله‌ور شده‌اند، در صورتی که در مجامع حقوقی، نیروهای نظامی و انتظامی حق ورود به مراکز علمی را ندارد. بیش از ۲۰۰۰ هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی دستگیر شده‌اند، در حالی که تنها درخواست دانشجویان توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه است، اما آنها به خوابگاه‌های دانشجویی شبانه حمله کردند و دانشجویان را با دستبند بردند؛ این است حقوق بشر آمریکایی؟!

خاتمی در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ، گفت: ایران در این رابطه با تمام قدرت در منطقه در حال نقش‌آفرینی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • هیچ مماشاتی با اعمال قدرت علیه ایران در کار نیست | عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • (ویدئو) تحریم‌ها و اقتصاد نابسامان فرش ایران را به زیر کشید؛ ما منزوی شده‌ایم
  • انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم)
  • آمریکا شرکت‌های آذربایجانی را به دلیل کمک به روسیه تحریم کرد