Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام امین رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اردیبهشت ماه طرح کمک مومنانه در جهاد کشاورزی استان همدان برگزار شد، گفت: طبق صحبت‌های مقام معظم رهبری در نیمه شعبان نسبت به کمک‌های مومنانه برای نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا اقدام شد.

وی گفت: بر همین اساس از حقوق ماهیانه پرسنل این مجموعه ۵ تا ۲۰ درصد برای اختصاص به این امر کسر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مبلغ جمع آوری شده برای کمک‌های مومنانه در جهاد کشاورزی استان همدان را ۱۹۷ میلیون تومان ذکر کرد و با بیان اینکه تشکل‌های بخش کشاورزی، اتحادیه‌ها، خیرین و سایر بخش‌ها در مجموعه برای تهیه سبد غذایی پای کار آمدند، گفت: ۱۵۰ بسته غذایی به ارزش ۲۰۰ هزار تومان در بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه افراد نیازمند شناسایی شده و بسته‌های تهیه شده در شهرستان‌ها نیز به همین شکل توزیع شد، گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در هر شهرستان توزیع و به صورت مستقل انجام گرفته است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه در طول سال این برنامه تداوم خواهد داشت و در مناسبت‌های مختلف اقداماتی انجام می‌شود از جمع‌آوری فطریه و توزیع آن بین نیازمندان سخن گفت و اظهار کرد: در ایام محرم و اربعین و مناسبت‌های دیگر این اقدام پسندیده تکرار می‌شود.

وی با بیان اینکه هنوز جامعه با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و بسیاری از خانواده‌ها با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند، گفت: نباید انفاق در راه خدا را فراموش کرد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه باید به جایی برسیم که دیگر نیازمندی در جامعه وجود نداشته باشد، گفت: همه مردم باید در این امر بسنده هر چند کم شرکت کنند.

وی با بیان اینکه نفس این کار خداپسندانه و همدلی مهم است، گفت: کسانی که توانایی مالی دارند در این امر مشارکت کنند.

کد خبر 4937391

منبع: مهر

کلیدواژه: امین رضایی جهادکشاورزی همدان کمک به نیازمندان ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر شیوع کرونا گرگان قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند فطریه ایلام جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی مصطفوی عصر امروز در تشریح این خبر عنوان کرد: یکی از مهمترین قسمت‌ها در شهر تبلیغات محیطی است و آن آشنایی شهروندان با قوانین و مقررات است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح اولین پیکان ما به سمت شهرداری می‌رود، افزود: بسیاری از بیلبوردهای شهری به ورقه‌های تبلیغاتی شرکت‌های خصوصی تبدیل شده‌اند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: طرح ابتکاری ایستگاه قانون را در استان همدان طراحی کردیم که مبتلا به بسیاری از نهادهای اداری و دولتی است بخصوص در حوزه آموزش و پرورش ما می‌توانیم در حوزه پیشگیری رشدمدار مسائل مهمی را بکار گیریم، همچنین این طرح در سطح مدیران و مسئولینی که حوزه کاری آنها با مراجعین و مردم بیشتر است بکار می‌رود.

مصطفوی بیان کرد: جلساتی در مدارس، تحت عنوان زنگ قانون قرار است در سطح کشور اجرا شود ولی آنچه که برای ما به عنوان ایستگاه قانون در سطح شهر مطرح شده و در جایی که مخاطبان حضور دارند مطرح است می‌توان کارهای تولید محتوا انجام داد.

وی ابراز کرد: پیامک‌های ارسالی از طرف قوه قضائیه با سرشماره عدل ایران است، بنا بر این داریم که فضای محیطی را در سطح استان و در شهر همدان شروع کنیم؛ فاز اول مشخص کردن محلی برای نصب بیلبورد چه در ادارات و چه خارج از ادارات و تابلو این محل مختص آگاه‌سازی شهروندان از قوانین و مقررات باشد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان افزود: از طریق طراحی، اینفوگرافی و عکس نوشته به هر کیفیت در محل مورد نظر قرار گیرد و به عنوان جایی که اگر فردی در ایستگاه اتوبوس نشسته اطلاعات عمومی خود را بالا برد، افراد باسواد با سن و سال بالا و مخاطب عام در جامعه داریم می‌بینیم ولی در آموزش و پرورش مخاطب خاص دانش آموز هر مقطعی شاید اقتضای خود را داشته باشد.

مصطفوی تاکید کرد: یکی از بهترین مکان‌های مناسب برای اجرایی شدن تبلیغات طرح ایستگاه قانون، در وسایل حمل و نقل عمومی است چرا که استفاده شهروندان از آنها بیشتر است.

وی اظهار کرد: طرح "ایستگاه قانون" یک طرح ابتکاری و ریشه آن قانونی است؛ در سند تحول قضائی به ارتقا آگاهی‌های عمومی توجه ویژه‌ای شده است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان ابراز کرد: با اجرایی شدن طرح ایستگاه قانون می‌توانیم آگاهی‌های عمومی را ارتقا دهیم.

مصطفوی در پایان با اشاره به اجرای طرح ایستگاه قانون خاطرنشان کرد: ارگان‌هایی که در زمینه فرهنگی فعالیت می‌کنند می‌توانند ما را در اجرای این طرح و ارتقا آگاهی‌های عمومی به شهروندان یاری کنند.

کد خبر 6088693

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران