Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه وجود و فعالیت فرمانده‌های فرهنگی در نواحی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است، گفت: اگرچه نهادهای مختلفی در زمینه هنر، فرهنگ و تبلیغ مسئول هستند اما فرماندهان فرهنگی باید نسبت به دیگران مجهز تر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهل سال عقب ماندگی داریم چراکه با هنر و اطلاعات جامع به جلو حرکت نکرده ایم، تاکید کرد: شرایط پیش رو می‌طلبد تا مجموعه فرهنگی سپاه به تناسب امکانات در صحنه حضور داشته باشد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه امروز انسان در بعد انسانی خود آسیب فراوان دیده است، اظهار کرد: انسانیت ما باید از خوف تاریخ بیرون آید و دین خدا به وسیله شما قد راست کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: این کار تنها با برگزاری جلسات درست نمی‌شود بلکه اطلاعات کافی، کارشناسی لازم، زمان اجرای صحیح، هدف مشخص، زمانبندی درست و علمی و مشورت با صاحب نظران، مورد نیاز است.

وی با اشاره به شرایط نظارت‌ها بیان کرد: نتیجه عدم نظارت بر امور این است که برخی‌ها خوب حرف خوب می‌زنند اما امور را به امان خدا رها می‌کنند به گونه‌ای که گاهی نیروی نظارتی خودشان هم مشکل ساز می‌شود.

نفوذ آگاهانه دشمن به محیط‌های فرهنگی

آیت الله عبادی با بیان اینکه امروز فرمایشات مقام معظم رهبری در هر امری کارشناسی شده و دقیق است که باید به آن عمل کنیم، افزود: متأسفانه امروزه عده‌ای به بیانات رهبری عمل نمی‌کنند چراکه اگر به سخنان ایشان گوش فرا می‌دادیم، ۱۷ سال مسائل اقتصادی را مطرح نمی‌کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای ضربه زدن به اقتصاد ایران بیان کرد: علی رغم تأکیدات رهبر حکیم انقلاب، مسئله اقتصاد مقاومتی به گوش هیچکس نمی‌رود.

وی ادامه داد: اگر طی همان نخستین سال، یک بار سخنان مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی را می‌شنیدیم و به آن عمل می‌کردیم، نیاز نبود که ۱۶ سال دیگر مطرح شود.

آیت الله عبادی با اشاره به تأکیدات رهبری بر مسئله فرهنگ بیان کرد: دشمنان انقلاب به صورت فنی و آگاهانه کار کرده و با نفوذ، محیط‌های فرهنگی ما را ناامن می‌کنند، بنابراین باید هوشیار باشیم.

کد خبر 4937385

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر شیوع کرونا گرگان قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند فطریه ایلام آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات

به گزارش خبرگزاری مهر، حلیا سادات حسینی در نشست هم اندیشی دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه که با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت بررسی ابعاد زیست محیطی و جایگاه محیط زیست شهری در زندگی روزمره شهروندان گفت: امروزه توجه به مسائل زیست محیطی در برنامه ریزی‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات توسعه در شهرها می‌تواند گامی مؤثر در جهت بهبود وضعیت محیط زیست و در نتیجه ارتقا سطح کیفیت زندگی شهروندان باشد.

حسینی از دبیران خانه‌ها و کانون‌های محیط زیست مناطق به عنوان رابطین بین مجموعه مدیریت شهری و شهروندان یاد کرد.

وی در ادامه خطاب به دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه با بیان اینکه فعالیت دبیران محیط زیست به عنوان سفیران محیط زیستی در سطح مناطق می‌تواند با شناسایی چالش‌ها و معضلات محیط زیستی در سطح منطقه بسیار راهگشا باشد گفت: شما می‌توانید با تعیین راهکار مؤثر در جهت مدیریت، زمینه ساز ارتقای کیفیت محیط زیست شهری شد.

کد خبر 6090290 علی قدمی

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مرتضوی: «حفظ نظام» به معنای نظام عام اجتماعی است؛ نه نظام سیاسی
  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید