Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@11:07:13 GMT

سارقان زورگیر در کرمان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۸۵۶۶

سارقان زورگیر در کرمان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی اعلام چند مورد سرقت به صورت زورگیری از شهروندان در نقاط مختلف شهر، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: این سارقان با مجروح کردن چند شهروند اقدام به ربایش اموال شخصی آنان کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ناظری بیان کرد: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی مرکز استان با انجام کار اطلاعاتی و چهره زنی، موفق شدند ۲ سارق مورد نظر را  که دارای سوابق کیفری نیز بودند، طی عملیاتی شناسایی و دستگیر کنند.

او با اشاره به شناسایی چند مالخر مرتبط با این دو نفر و اعتراف آن‌ها به ۳۵ فقره سرقت، تصریح کرد: این افراد با حضور در نقاط کور و تاریک شهر و با تهدید و مضروب کردن شهروندان با چاقو و قمه دست ساز اقدام به ربایش تلفن همراه و دیگر اموال شخصی رهگذران می‌کردند که در این رابطه ۲۰ مالباخته به پلیس آگاهی مراجعه و طرح شکایت کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به ادامه روند بازجویی از سارقان از شهروندان خواست در صورتی که با تهدید سلاح سرد و یا به هر نحو دیگری مورد زورگیری و سرقت قرار گرفته اند به پلیس آگاهی مراجعه کنند تا با تکمیل پرونده این سارقان و دستگیری سایر عاملان جرم و معرفی آنان به مراجع قضایی، عاملان خشونت و ترویج ناامنی به اشد مجازات برسند.

 انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "کیومرث کشوری" گفت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت؛ شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت خبر داد و افزود: یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد