Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کیومرث مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استقرار سامانه نسخه نویسی الکترونیکی، استحقاق سنجی در اولویت سازمان بیمه سلامت ایران است و در این زمینه برای پزشکان، داروخانه‌ها و مراکز پاراکلینیک شهرستان کرمانشاه دوره آموزشی برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت استقرار دولت الکترونیک، کاهش هزینه نسخه، تجویز منطقی دارو، تسهیل در ارائه خدمات پزشکی، کاهش هزینه‌های القایی و غیر ضروری، جلوگیری از اشتباهات احتمالی نسخه خوانی و… ویزیت، نسخه پیچی و تشکیل پرونده‌های پزشکی در بیمارستان‌ها به صورت الکترونیک در سال جاری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه گسترش استقرار نظام الکترونیک از برنامه‌های مهم در دست اجرا برای سال جاری سازمان بیمه سلامت است، گفت : علاوه بر شهرستان‌های سنقر، صحنه، کنگاور، هرسین، پاوه، جوانرود و اسلام آباد غرب مراکز درمانی و مطب‌های شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب و دالاهو نیز تا پایان خردادماه به سامانه نسخه نویسی الکترونیکی، استحقاق سنجی متصل و در شهرستان کرمانشاه نیز از تیرماه مرحله اول آن اجرایی می‌شود.

او گفت : با رعایت کامل توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی، از ۷ تا ۲۰ خرداد برای تمامی پزشکان، داروخانه‌ها و مراکز پاراکلینیک دوره آموزشی حضوری برگزار می‌شود و به همین منظور با انجمن‌های مربوطه هماهنگی لازم صورت گرفته است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت علوم پزشکی درمان بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور

تورج کرمیان رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت : به منظور حفظ بهداشت و سلامت عمومی شهروندان، این اداره اقدام به تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز عمده تهیه و توزیع فرآورده‌های خام دامی اعم از سردخانه ها، مراکز بسته بندی، قصابی ها، رستوران ها، کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه کرده است.

وی افزود: این میزان گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی به دلیل عدم انطباق با موازین بهداشتی و نداشتن هویت از ۶ واحد عمده تهیه و تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی کشف و با دستور مقام قضایی به طریق کاملا بهداشتی امحاء و از چرخه مصرف خارج شد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا چهار واحد از این مراکز پلمب و صاحبان ۲ واحد متخلف دیگر نیز پس از تشکیل پرونده قضایی به اداره تعزیرات معرفی شدند.

کرمیان با قدردانی از دادستان و معاونان دادستانی، یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۴.۵ تن انواع گوشت، آلایش و فرآورده‌های دامی در شهرستان کرمانشاه جمع آوری و پس از خارج شدن از چرخه مصرف معدوم و در این زمینه ۱۶ واحد تهیه و توزیع نیز پلمب شد.

وی گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود، گوشت و آلایش مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه و هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با شبکه دامپزشکی در میان بگذارند.

رییس شبکه دامپزشکی کرمانشاه تاکید کرد: شهروندان علاوه بر تهیه فرآورده‌های دامی از مراکز معتبر و مجاز، گوشت مصرفی را نیز از مراکز معتبر عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی که دارای مهر دامپزشکی و برچسبی که دارای تاریخ انقضا، تاریخ تولید، محل تولید و شرایط نگهداری بر روی لاشه است، خریداری کنند و به این موارد دقت لازم را داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • استقرار هوای پایدار در گیلان/ نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه