Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@22:06:35 GMT

رسیدگی به هزار پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۸۷۹۰

رسیدگی به هزار پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هوشنگ محمدی، مدیر کل  تعزیرات حکومتی قزوین درخصوص عملکرد این دستگاه تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری گفت: دراین مدت تعداد  ۸۴۴فقره پرونده  در حوزه کالا و خدمات،۱۰۲پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و۹۸پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.
او افزود: بیشترین تخلفات در بخش صنفی استان مربوط به عدم درج قیمت، گران فروشی، عدم صدور و ارایه  فاکتور و کم فروشی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین اظهارکرد: عدم درج قیمت یکی از تخلفات مهم صنفی است که متاسفانه پس از سال ها هنوز نتوانسته ایم این فرهنگ را در بین اصناف جا بیاندازیم به طوری که در بازرسی های انجام شده بیش از ۹۰درصد اصناف خود را به انجام این کار ملزم ندانسته بودند.
او تصریح کرد: درج قیمت در واحدهای صنفی یکی از حقوق مسلم شهروندان است و برای رعایت این حقوق ما پویشی به نام " بدون قیمت نخریم" راه اندازی کرده ایم که امیدواریم مورد توجه مردم قرار گرفته و با مشارکت در این پویش بتوانیم این تخلف صنفی را تا حد زیادی کاهش دهیم.
محمدی ادامه داد: بیشترین تخلفات در حوزه قاچاق کالا و ارز مربوط به سوخت و حلال های صنعتی، ماینر و دخانیات بوده و پس از آن پوشاک قرار دارد.
مبلغ ریالی محکومیت متخلفان تا پایان اردیبهشت ماه امسال بیش از ۱۷۳میلیارد و ۵۷۵ میلیون ریال بوده است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ضمن اشاره به استمرار گشت های مشترک سیار این اداره کل با دستگاههای نظارتی ذیربط در خصوص طرح ملی مقابله با کرونا و کالاهای اساسی، نسبت به هرگونه تخلف صنفی در حوزه صلاحیت های تعزیرات حکومتی هشدار داد و تصریح کرد: وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات در محکمه است و در بحث نظارت ها جهت صیانت از حقوق شهروندان ورود می کنیم و به شکایات  سریعا رسیدگی می‌شود.

48

کد خبر 1393780

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده داروخانه دامپزشکی برای عرضه دارو‌های دامی تاریخ گذشته به میزان ۸۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان اشنویه رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت ۸۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.
نجف زاده گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه دامپزشکی شهرستان اشنویه گزارش تخلف در بازرسی از دارو خانه دامپزشکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک