Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@09:32:16 GMT

مجلس یازدهم انقلابی تر و زلال تر هستند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۹۴۱۹

مجلس یازدهم انقلابی تر و زلال تر هستند

شاهبیکی گفت: در اولین مجلس در چله دوم انقلاب، مجلس انقلابی تر و زلال تر تشکیل شده که در سال ۱۴۰۰ این دولت انقلابی با دستاوردهایی که دارد، ایران را به سمت تمدن اسلامی نزدیک تر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، حجت الاسلام«حامد شاهبیکی» پیش از ظهر امروز (۱۰ خرداد) در اختتامیه جشن رزمایش مواسات و همدلی شهرستان خوسف، اظهار کرد: تفکر غرب گرا در کشور ما جایگاهی ندارد و باید تفکر ناب انقلاب در دنیا به اثبات برسد، بشارت های ایران ابر قدرت، در شرایط کرونایی خود را نمایان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه خوسف افزود: در روزهای آینده، مجلس انقلابی بدون هیچ چشم داشتی به غرب تشکیل خواهد شد که بشارتی است که باید قدر آن را بدانیم.

 

حجت الاسلام شاهبیکی با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: خون شهدا، عملیات بیت الاسد، جدیت نیروهای مسلح، امنیت و ثبات داخلی کشور ایران در روزهای شهادت این سردار سپهبد، سبب ناامیدی ترامپ شد.

 

وی تصریح کرد: در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و 15 خرداد، دریاها شکافت و نفتکش های ایرانی حامل مواد نفتی به کشور تحریم شده ونزوئلا رسید.

 

امام جمعه خوسف بیان کرد: مسئله کرونا همه گیر و جهانی است ولی در ایران رهبری بر رزمایش مواسات و همدلی تاکید کردند که یک گفتمان است؛ این گفتمان با فرهنگ غرب که بیمارستان های آن جایی برای مبتلایان ندارد و بزرگسالان بالای 60 سال را برای بستری نمی پذیرند، قابل مقایسه نیست.

 

حجت الاسلام شاهبیکی گفت: غربی که حرف از حقوق بشر، آزادی و کرامت انسان می زند، پلیس آمریکایی زانوی خود را بر گردن فرد سیاه پوست می گذارد و مانند آب خوردن او را زیر پای خود له می کند که نشان از دو فرهنگ متفاوت در ایران و غرب دارد.

 

وی ادامه داد: در ایران اصل مکتب امام خمینی(ره) توجه به کوخ نشینان، فقرا، مستضعفان و محرومان است ولی در غرب توجه به سرمایه داری است.

 

امام جمعه خوسف با بیان اینکه غرب برای مخدوش کردن چهره اسلام بسیار دست و پا زده است، گفت: غرب جلوی صدور انقلاب را گرفت و بدل هایی مانند داعش و القاعده درست کرد؛ ولی اسلام انقلابی امام خمینی(ره) و رهبری، مهندسی هوشنمدانه است که با مهر و محبت جلوی طاغوت ایستاده است.

 

جت الاسلام شاهبیکی گفت: غرب القاعده و داعش را راه اندازی و با تبلیغات زیاد، اذهان مردم دنیا را به تروریسم بودن ایران سوق داد ولی حاج قاسم سلیمانی قهرمان مبارزه با همین جریانات، تکفیری ها و خوارج زمان است که با شهادتش؛ چهره غرب مشخص شد چراکه غرب قهرمان مبارزه با داعش را شهید کرد.

 

وی با اشاره به مقاطع مجلس و دولت در دوران های گذشته، تصریح کرد: روزی دولت موقت ملی- مذهبی ها و روزی هم لیبرال ها آمدند و رفتند، روزی هم جریاناتی شکل گرفت که مذاکره را اصل نجات دانستند که ایران از آن درس عبرت گرفت ولی هم اکنون در اولین مجلس در چله دوم انقلاب، مجلس انقلابی تر و زلال تر تشکیل شده که در سال 1400 دولت انقلابی تر با دستاوردهایی که دارد، ایران را به سمت تمدن اسلامی نزدیک تر خواهد کرد.

 

وی گفت: در رزمایش مومنانه باید از بسیجیان، سپاهیان، گروه های جهادی، مساجد، مراکز نیکوکاری، سمن ها و رسانه ها تشکر کرد چراکه بی منت پای کار جهادی بودند.

 

گفتنی است در چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی ۳۸۰ بسته سبد غذایی به ارزش ۱۳۶ میلیون تومان تهیه بین اقشار آسیب پذیر ناشی از تبعات کرونا توزیع می شود.

 

 

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه امام جمعه خوسف خراسان جنوبي بیرجند انقلابی تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله