Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:03:24 GMT

۲ هکتار از مزارع کشاورزی ملکشاهی طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۹۴۲۶

۲ هکتار از مزارع کشاورزی ملکشاهی طعمه حریق شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ بهزاد ولیان اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تماس شهروندان در خصوص آتش سوزی در ورودی شهرستان ملکشاهی ماموران انتظامی جهت بررسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: گزارش ماموران اعزامی حاکی از آن است که در این آتش ‌سوزی ۲ هکتار از مزارع کشاورزی تحت کشت جو و ۱۸ اصله درخت انگور به علت نامعلوم طعمه حریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

فرمانده انتظامی ملکشاهی یادآور شد: با حضور عوامل آتش نشانی ، پلیس و کمک های مردمی آتش سوزی بدون هیچ گونه خسارت جانی مهار شد.

سرهنگ ولیان با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای مشخص شدن علل و عوامل این حوادث ادامه دارد، گفت :مراتع طبیعی متعلق به همه نسل ها است و پلیس در برخورد با کسانی که به صورت عمدی مراتع و مزرارع را آتش می زنند به جد برخورد خواهد کرد.

شهرستان ملکشاهی با ۱۱۴ هزار هکتار عرصه های جنگلی از متراکم ترین عرصه های جنگلی استان ایلام است.

این شهرستان در ۳۵ کیلومتری ایلام واقع است.

برچسب‌ها ایلام ملکشاهی اراضی کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ملکشاهی اراضی کشاورزی ایلام ملکشاهی اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۸:۵۴ امشب آتش سوزی گسترده در یک مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به گستردگی حادثه ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک محوطه‌ای که چندین انبار کالا وجود داشت یک انبار ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر از فضای باز دچار آتش سوزی شد.

ملکی با بیان اینکه بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود گفت: صدای چندین انفجار نیز شنیده شد که احتمال دارد بدلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج دچار انفجار شده است.

وی ادامه داد: در مجاورت محل حادثه چندین انبار کالا و کانتینر‌های کالا وجود داشت که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی به این نقاط سرایت نکرد.

ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت حرارت سقف انباری محل حادثه تخریب شد، گفت: آتش نشانان مشغول مهار آتش هستند و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • برداشت چغندر قند از اراضی کشاورزی خوزستان
  • ۱۵۰۰ هکتار کشتزارِ داورزن زیر کشت محصولات جالیزی رفت
  • کشت چغندرعلوفه‌ای در ۱۰۰ هکتار از مزارع استان قزوین بصورت پایلوت 
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • حدود ۶۰ هزار تن چغندرقند از مزارع خوزستان برداشت شد