Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@03:49:12 GMT

خداحافظی یک ماهه با زاینده رود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۹۹۹۳

خداحافظی یک ماهه با زاینده رود

اصفهان-عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی اصفهان گفت: با توجه به اتمام آبیاری محصول غله، توزیع آب زاینده رود ۱۵ خردادماه به اتمام می رسد.

به گزارش قدس آنلاین،عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی اصفهان گفت: با توجه به اتمام آبیاری محصول غله، توزیع آب زاینده رود ۱۵ خردادماه به اتمام می رسد.

حسین محمدرضایی با اشاره به اتمام توزیع آب زاینده رود در نیمه خردادماه اظهار داشت: با توجه به برداشت محصولات کشاورزی و به منظور آماده سازی زمین برای کشت در تابستانه حدود یک ماه آب زاینده رود توزیع نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: صنف کشاورزی و کشاورزان برای تخصیص آب برای کشت تابستانه از پانزدهم تیرماه درخواست حفظ آب موجود برای توزیع آب کشاورزی دارند و لازم است نسبت به بازگشایی زاینده رود از نیمه تیرماه به مدت ۱۰۰ روز اقدام شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زاینده رود اتمام آبیاری آب زاینده رود توزیع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد

آفتاب‌‌نیوز :

عباس عابد افزود: عصر امروز حادثه غرق‌شدگی در کانال آب در روستای قاسم آباد شهرستان تیران و کرون به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد، افزود: کودک شش ساله غرق شده در این کانال جان خود را از دست داد و تلاش برای نجات او بی نتیجه ماند.

کانال‌های انتقال آب کشاورزی به دلیل شیب زیاد و جلبک گرفتن آن لغزنده و پر شتاب هستند و افرادی که به هر دلیل وارد کانال شوند، نمی‌توانند نجات پیدا کنند.

سه هزار و ۵۰۰ استخر ذخیره آب کشاورزی در استان اصفهان وجود دارد؛ بر همین اساس دستورالعمل ایمن‌سازی استخر‌ها با نصب حفاظ و تابلو استخر ممنوع به دستگاه اجرایی مربوطه ابلاغ شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • ۶۰ هزار هکتار شالیزار مازندران تجهیز و نوسازی شد
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • (عکس) زاینده رود، سی و سه پل و پل خواجو؛ سال ۱۹۲۷