Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:31:44 GMT

تیم والیبال شهرداری ارومیه جوان‌تر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۱۰۵۳

تیم والیبال شهرداری ارومیه جوان‌تر شد

پیمان رضایی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز لیگ برتر امسال از ۱۵ شهریور امسال افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از اول تیرماه تمرینات گروهی تیم شروع خواهد شد.

وی در مورد سهمیه دوم ارومیه نیز گفت: با ۲ شرکت بزرگ و معتبر برای اسپانسری تیم از نظر مالی صحبت‌های خوبی انجام داده‌ایم و هدف ما حفظ این تیم در شهر ارومیه و انتخاب سرمربی با نظر اسپانسر جدید خواهدبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد بدهی‌های باشگاه اظهار کرد: در تلاش هستیم تا بدهی‌های خارجی باشگاه را امسال تسویه کنیم تا پنجره نقل و انتقالات برای تیم باز شود.

پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، امیر خداپرستی، سعید مصطفی‌وند، امیرحسین همتی، متین احمدی و فرهاد سال‌افزون، سهیل مسعود و مهران‌فیض امام‌دوست به‌صورت رسمی به تیم شهرداری ارومیه پیوسته بودند.

 با تصمیم فدراسیون والیبال تیم شهرداری جوان ارومیه که در فصل گذشته قاطعانه به مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک صعود کرده بود، امسال به لیگ برتر صعود کرده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه آذربایجان غربی لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز

امیر داودوندی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در تبریز استعدادهای زیادی وجود دارد که متأسفانه توجه داده نمی‌شود و برای همین می بینیم بازیکنان تراز اول فوتبال تبریز به شدت در لیگ برتر کاهش یافته است و در تیم ملی هم هیچ سهمیه‌ای نداریم. وی ابراز داشت: زمانی ۳ تیم در لیگ برتر داشتیم الان یک تیم با بازیکنان غیر بومی در لیگ برتر داریم که این برای فوتبال تبریز خوب نیست. وی گفت: البته باید بگویم بعضی بازیکنان پایه قدرنشناس بوده و خیلی زود مربیان اول خود که در پیشرفت‌های شأن نقش بسزایی داشتند فراموش می‌کنند. این مربی جوان فوتبال تبریز افزود: در فوتبال تبریز مربیان جوان را حمایت نمی‌کنند. فرصت برای کار کردن نمی‌دهند و سعی می‌شود مربیان جوان را به حاشیه ببرند. انتقاد از انحلال تیم فوتبال ماشین سازی داودوندی در مورد انحلال تیم ماشین سازی گفت: قدیمی ترین تیم فوتبال شمالغرب کشور الان کجاست؟ چرا تعداد باشگاه‌های تبریز کاهش یافته و شاهد مسابقات دو یا سه دهه پیش نیستیم البته جا دارد از تیم رخش بازیکنان بومی و هدایت مربی خوب علیرضا اکبرپور یاد کنم که فضایی برای حضور بازیکنان بومی در تبریز را فراهم کرده است. این مربی جوان دلال‌ها را از افت فوتبال کشور یاد کرده و گفت: به جای اینکه از دلال بازیکن بگیریم دنبال بازیکنان با استعداد در فوتبال محلات باشیم در شهر ما مربی نماها یا دلال‌هایی که می آیند بازیکن معرفی می‌کنند و یا پیشنهاد می‌دهند مثل آنها باشد و به حرف آنها گوش دهید در غیر این صورت در فضای مجازی شروع به تخریب می‌کنند. وی گفت: روزهای خوب فوتبال تبریز و آذربایجان در پیش است انشاالله با وحدت و همدلی مربیان و بازیکنان تبریز دوباره در سطح اول فوتبال کشور بازخواهد گشت. وی در پایان گفت: تشکر می‌کنم از خانواده و دوستانم که در این راه همراه و پشتیبان من هستند. امیر داودوندی مربی تیم‌های امید گسترش در لیگ یک کشور بوده و با نوجوانان مهدیه به لیگ برتر کشور به لیگ برتر صعود کرده و همچنین سابقه کار در امیدهای لیگ برتر تهران با تیم داماش و اکباتان را داشته و سرمربی نوجوانان مهدیه در مسابقات استانی بوده است. کد خبر 6086838

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • آخرین تمرینات بلندقامتان جوان قم برای حضوری در لیگ برتر
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران