Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جهاد کشاورزی از برگزاری جلسه فوری نهاده های دامی برای تنظیم این بازار این محصول خبر داد. ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ اقتصادی کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی اظهار کرد: قدردان زحمات ارزشمند دامداران ایران هستیم که در شرایط سخت تحریم نقش آفرین هستند و به کشور خدمت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برای بهبود شرایط تولیدکنندگان دام نیازمند برنامه‌ریزی مطلوب با اولویت بندی هستیم.

وی با بیان این که در خصوص آزادسازی نهاده‌ها باید با رعایت حقوق مصرف کننده، اقتصاد تولید نیز رعایت شود، گفت: ستاد تنظیم بازار در خصوص نهاده‌های دامی بزودی فعالیتش را آغاز خواهد کرد تا بتواند در بازار این حوزه مدیریت کند.

2 میلیون قطعه مرغ در آمریکا معدوم می‌شودصادرات محدود مرغ زنده آزاد شد + سند

 

خاوازی تاکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی در خصوص رونق صادرات محصولات کشاورزی و دامی ورود می‌کند.

وزیر جهاد کشاورزی در بخش دیگری از این دیدار، اظهار داشت: قرار است برنامه «رویش» در شبکه آموزش صدای تولیدکنندگان و بهره برداران و کشاورزان باشد نه تریبون مدیران دولتی.

خاوازی خاطرنشان کرد: کمیته ملی راهبردی تولید و بهداشت دام که در سازمان دامپزشکی راه اندازی شده است با حضور نمایندگان بخش خصوصی می‌تواند در سیاستگذاری حوزه دام تأثیر گذار باشد.

 

انتهای پیام/

R1342/P/S7,83/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قیمت مرغ واردات ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت مرغ واردات ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی قیمت مرغ واردات ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به همت اداره جهاد کشاورزی شهرستان اهر بمناسبت گرامیداشت روز ملی گندم و نان، جشنواره پخت نان و غذا‌های نان پایه با مشارکت ۸۰ شرکت کننده از نانوایان، کشاورزان و اهالی روستا‌های این شهرستان برگزار شد.

علی نجفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر با بیان اینکه سالانه ۲۵ هزار تن گندم در این شهرستان تولید می‌شود گفت: این جشنواره باهدف معرفی نان‌های باکیفیت سنتی، صنعتی و محلی و همچنین ترغیب خانواده‌ها برای استفاده نان‌های باکیفیت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • وزارت جهاد کشاورزی نرخ جدید شکر را سریع‌تر اعلام کند
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی