Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند سیدعلی موسوی بیان کرد:هیچ برنامه‌ای برای نقل و انتقال خدمات شماره‌گذاری خودروهای پلاک اروند از بندرخرمشهر به اهواز یا شهرهای دیگر استان نداریم و شماره‌گذاری و انتقال سند و پلاک و پلاک‌گذاری فقط در بندرخرمشهر و با نظارت منطقه آزاد اروند انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: منطقه آزاد اروند برنامه‌ای برای واگذاری این کار به بخش خصوصی یا دولتی ندارد و اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی در انتقال این خدمات درست نیست و تنها صدور گواهی مرخصی و پلاک موقت خودروهای پلاک اروند توسط گمرک جمهوری اسلامی در اهواز امکان‌پذیر است.

موسوی، به صدور ۲۱ هزار کارت سوخت برای مالکان خودروهای اروندی اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون پنج هزار کارت سوخت از طریق پست به آدرس مالکان ارسال شده است.

وی گفت: هم اکنون ۱۶ هزار کارت سوخت در اداره پست آبادان و خرمشهر موجود است که مالکان این خودروها با مراجعه به سامانه خودرویی اطلاعات آدرسی خود را به روز کنند تا از طریق ادارات پست این ۲ شهرستان به آدرس آنها ارسال شود.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع است. 

این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت‌های مناسب نظیر حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

برچسب‌ها سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آبادان آبادان منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله قاچاق در آبراه اروند

مرزبانی آبادان اعلام کرد: 80 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند کشف و ضبط شد و ۱۳ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

مرزبانان جمهوری اسلامی در آبراه اروند در بازرسی از سه فروند لنج صیادی ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و ضبط کردند.

این سوخت قاچاق از مبدا هندیجان بارگیری و به مقصد عراق در حال جابجایی بود که توسط مرزبانان جمهوری اسلامی کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند