Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ارتباط زنده با شبکه خبر درباره بازگرداندن کارت هدیه نقدی که یکی از دستگاه‌های اجرایی به منتخبان استان تهران در مجلس داده بود اظهار داشت: اخیراً جلسه‌ای با حضور نمایندگان استان تهران و یکی از دستگاه‌های اجرایی برگزار شده بود که در پایان جلسه دو کارت هدیه به نمایندگان داده شد اما وکلای ملت از این هدیه ناراحت شده و آن را بازگرداندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در ادوار گذشته هم چنین اتفاقاتی را ما شاهد بودیم افزود: در مجلس نهم و در کمیسیون برنامه و بودجه خاطرم هست که یکی از دستگاه‌های اجرایی به نمایندگان تبلتی را هدیه داد که نمایندگان نسبت به این اقدام آن دستگاه اعتراض کردند و آن هدیه را بازگرداند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از جلسه اخیری که بین یکی از دستگاه‌های اجرایی با نمایندگان استان تهران برگزار شده بود تمامی نمایندگان هدایای توزیع شده را باز گردانده و نشان دادند که نماینده واقعی مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم که به هیچ وجه هدایایی را بین نمایندگان مجلس توزیع نکنند هر چند که در قانون ممنوعیتی برای دریافت هدیه وجود ندارد چرا که توزیع این هدایا می‌تواند شائبه‌برانگیز باشد چرا که نمایندگان مجلس ناظر بر دستگاه‌های اجرایی هستند.

وی درباره تذکر هیأت رئیسه به دستگاه‌های اجرایی درباره عدم توزیع هدایا بین نمایندگان مجلس گفت: این موضوع در هیأت رئیسه مطرح شده و قرار است به دستگاه‌های اجرایی گفته شود که از این کار ممانعت کنند.

در همین رابطه روح الله ایزدخواه ، منتخب تهران هم در مطلبی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «برگشت هدیه؛ در جلسه معارفه نمایندگان استان تهران با یکی از سازمان‌های دولتی استان، به هر نماینده دو عدد کارت هدیه به ارزش مالی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان جهت خرید از یکی از مارک‌های داخلی اهدا شد، بنده و بسیاری دیگر کارت‌ها را توسط برادر مالک شریعتی به سازمان مزبور برگرداندیم.»

 

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام نمایندگان کارت هدیه تهران یکی از دستگاه های اجرایی استان تهران کارت هدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ۶ اعتبارنامه منتخبان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در استان تائید و صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدعلی مهاجر ظهر امروز در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت: هم‌دلی هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شد.

وی افزود: اقدامات پیش‌گیرانه‌ای که در این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای قدردانی دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: 6 اعتبارنامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیئت نظارت صادر شده که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر افزود: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبدکاووس نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبدکاووس برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

وی تصریح کرد: براساس قانون فقط افرادی می‌توانند در این دوره شرکت کنند که یا در دور نخست رای نداده باشند یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان