Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@06:09:33 GMT

لحظه انفجار ماهواره‌بر آمریکا!

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۲۰۴۶

لحظه انفجار ماهواره‌بر آمریکا!

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

 

  ویدیو حیرت انگیز کمک کلاغ به جوجه تیغی برای عبور از جاده   تجربه خبرنگار صداوسیما از دستگیری روی آنتن زنده و واکنش عجیب اطرافیان

 

مهریه همسر امیر کبیر چه بود؟   رونمایی از کارت عروسی محمدرضا شریفی‌نیا در دورهمی + فیلم   توصیه مهم به شهروندانی که از تاکسی استفاده می‌کنند + فیلم   والیبال بازی کردن علیرضا جهانبخش با خانواده در انگلیس + فیلم   واکنش تند اردشیر زاهدی به شیرین کاری رضا پهلوی   ماجرای پرداخت مهریه حاشیه ساز در کرمان چه بود؟

  ترفند‌هایی برای لباس‌های کهنه + فیلم
نمونه اولیه فضاپیمای اسپیس ایکس منفجر شد + فیلم

ابتلا به کرونا در خوزستان از این هم بیشتر می‌شود
نحوه پیگیری صدورکارت پایان خدمت
جزئیات بررسی لایحه حذف چهار صفر
محاسبه دقیق زمان مرگ با شبیه‌سازی اجساد
چرا آتش‌زدن "پس‌چر" مضر است؟
واکسن کرونا مهرماه می‌رسد
کوتاه آمدن فیس بوک در برابر خشونت طلبی ترامپ
منتخبان استان تهران هدایای یکی از دستگاه‌های اجرایی را باز گرداندند

سازوکار امتحانات پایان ترم دانشجویان اعلام شد
پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون کدامند؟
«عصرجدید» از امشب با حضور تماشاگران روی آنتن می‌رود
تماس دست با بینی و پرتاب آب دهان مشمول جریمه شد
مایکروسافت تعدادی از خبرنگاران خود را اخراج می‌کند
قیمت برق پرمصرف‌ها افزایش یافت
میمون‌ها در هند نمونه خون بیماران مبتلا به کرونا را دزدیدند
با قدیمی‌ترین حشره دنیا آشنا شوید
چالش جدید اپل برای ایرانی‌ها

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم دریای کارائیب منطقه حفاظت شده خاییز سیروس مشفقی شگفت انگیز جوجه تیغی حیوانات خبرنگار صداوسیما مهریه امیرکبیر محمدرضا شریفی نیا کارت عروسی تاکسی علیرضا جهانبخش اردشیر زاهدی رضا پهلوی کرمان ترفند فضاپیما انفجار خوزستان کروناویروس کارت پایان خدمت حذف چهار صفر از پول ملی اجساد زمان مرگ زاگرس آتش سوزی فیسبوک دونالد ترامپ نمایندگان مجلس دانشجویان عصرجدید جریمه مایکروسافت قیمت برق میمون حشره تابناک جوان محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم دریای کارائیب منطقه حفاظت شده خاییز سیروس مشفقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا دهقان صبح سه شنبه در حاشیه نشست اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان خاش، با تأکید بر اهمیت دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف برای ازدواج آسان در جامعه افزود: مهریه‌های سبک علاوه بر تسهیل در امر ازدواج جوانان سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود و اقدامات ارزشمند طوایف شهرستان مبنی بر حذف طلا و جواهرات باید در جامعه نهادینه شود.

وی ادامه داد: مباحث فرهنگ سازی تسهیل در ازدواج، تربیت خانواده‌ها، انجام کارهای عام المنفعه، بهره گیری از ظرفیت‌های خیران، برجسته سازی اقدامات بشردوستانه و اولویت قراردادن به مقوله‌های آموزش و بهداشت باید به عنوان شاخص و برنامه اولویت دار دیده شود.

وی اظهار کرد: کمک به تحقق شعار سال و بهره گرفتن از ظرفیت‌های منطقه برای رونق تولید و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیاز مهم جامعه بوده که ضرورت دارد از سوی مسؤولان دستگاه‌های مختلف در دستور کار باشد.

شایان ذکر است سایر اعضای این جلسه در ادامه در خصوص مباحث مختلف جهش تولید با مشارکت مردم، ازدواج آسان و غیره به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

در این نشست مقرر شد تا با حضور علما، نخبگان و معتمدان شاخص شهرستان خاش برای رفع و یا کاهش مشکلات ازدواج و مقابله با آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق و نیز جهش تولید با مشارکت مردم و چگونگی حمایت‌های دولتی از سرمایه‌گذاران بومی و جذب خیران برای انجام کارهای عام المنفعه و نیز مشارکت برای اجرای پروژه‌های آموزشی و بهداشتی بر حسب نیاز منطقه تدابیر لازم اتخاذ شود.

کد خبر 6098894

دیگر خبرها

  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد
  • ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟
  • ملکه اردن آمریکا را محکوم کرد/ زندگی ما بی‌ارزش است/ غزه نمونه‌ای از فروپاشی استانداردهای جهانی است
  • خطا از مردان، تنبیه برای زنان! از تغییر قانون مهریه تا محرومیت از حضور در ورزشگاه
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین
  • لحظه اصابت راکت‌ها به پایگاه کرم ابوسالم/ واکنش تصویری قسام
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • افزایش آمار بازداشت معترضان در دانشگاه‌های آمریکا
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه