Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ دهم خرداد ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

  

پیدا کردن کد پیگیری

سلام من کد پیگیری سهام عدالت را گم کردم.باید چه کار کنم لطفا کمک کنید

 

وام یک میلیونی

باسلام لطفا پیگیری نمایید که چرا وام یک میلیونی یارانه مربوط به ویروس کرونا را به بازنشستگان نیروهای مسلح نداده اند و خبری هم نیست که آیا اصلا تعلق می‌گیرد یا نه .لطفا و خواهشا پیگیری نمایید.

 

وام یک میلیون تومانی کرونا

سلام

از روز اول اعلام مبنی بر ارسال کد ملی جهت دریافت وام کرونایی یک میلیون تومانی تا کنون هر بار که کد ملی را با سیم خارت به نام خود ارسال کرده ام هیچ اقدامی نشده و اصلا پاسخگو نیستند و نمی گویند که چرا به اینجانب پرداخت نمی کنند در حالی که هر ماه یارانه را دریافت می کنم اما برای این وام کسی جواب نمی دهد و ما هم بجایی دسترسی نداریم خواهشمند است پیگیری فرمایید متشکرم

 

کارگران داروگر

سلام

همسر بنده در شرکت کف (داروگر) مشغول به کار هست در جاده مخصوص کرج

قریب به دو سال است که صبحانه و نهار قطع شده به دلیل فضای کاری که وجود دارد نیاز هست که هر روز شیر مصرف کنند اما شیر به کارگران نمی‌دهند و حقوق‌ها رو هر سه ماه پرداخت می‌کنند از ابتدای امسال تنها حقوق اسفند واریز شده و بیمه رد نشده و دفترچه تامین اجتماعی بی اعتبار شده و بساط بیمه تکمیلی هم جمع شده است

همسرم به خاطر شرایط محیط کاری دچار آسیب ریه شده چه کسی پاسخگو مشکلات ماست

شرکت داروگر با این همه سال قدمت و هزاران کارگر به جایی رسیده که حدودا ۲۷۰ کارگر دارد

لطفا رسیدگی کنید.

 

بیمه رانندگان درون شهری

سلام بنده راننده پایه یک برون شهری هستم متاسفانه دولت دوسال هست یارانه بیمه دولتی قطع کرده .درحال حاضررانندگان جدید مجبورهستند بدون حمایت دولت ماهانه ۷۷۰هزارتومان پول بیمه تامین اجتماعی پرداخت کنند .ما راننده ها شب وروز تو بیابون و دور از خانواده سرما و گرما و نداشتن سختی کار خیلی بی انصافی هستش بخواهیم ماهانه ۷۷۰هزارتومان پول بیمه بدهیم .به طور میانگین ۳۵۰۰میلیون حقوق می‌دن ۷۷۰گم کنیم و ۱۵۰۰میلیون خرج خورد و خوراک بشه حساب کنید لطفا پیگیری کنید مهرزاده هستم از شهریار .

 

کاهش میزان سهام برخی از هموطنان نسبت به زمان ثبت نام آنها با وجود برگ سهام

باسلام و وقت بخیر! تعدادی از افرادی که سهام عدالت دارند میزان سهام آنها از میزان زمان ثبت نام آن کم شده است و هیچ نهادی پاسخگو نیست.خواهشمند است پیگیری گردد.خود بنده زمان ثبت نام ۸.۳۳۰.۰۰۰ تومان برگ سهام در سال۸۶ بهم دادن و سال ۸۷  مبلغ ۴.۱۶۰.۰۰۰ ریال به آن اضافه شده که به صورت برگ سهام موجود هستش اما الان از سامانه سهام عدالت نگاه می‌کنم می‌بینم شده ۳.۷۷۰.۰۰۰ ریال شده. و یک نکته دیگه اینکه چندتا واریز سود نوشتند که بنده یکی دو مورد از آن فقط به حساب بنده واریز شده نه همگی آنها.خواهشمند است پیگیری شده و به مردم اطلاع رسانی و شفاف سازی گردد.

 

نه به امتحانات حضوری پایه دوازدهم

واقعا چطور می‌تونند جون و سلامتی ما که همش۱۸ سالمونه براشون مهم نیست که مثلا امتحانا م[ازی نشه که چی؟مدرسه ما اصلا تمیز نیست این همه بچه یک درصد احتمال بدید بچه خودتون کرونا بگیره میفرستید!!

 

سهام عدالت

با سلام در خصوص فروش سی درصد سهام عدالت  برخی از بانک ها پذیرای مشتریان نبوده و اعلام می کنند چنین بخشنامه ای از بانک مرکزی به ما ارسال نشده نمونه بانک سامان شهر ارومیه شعبه سرداران که شبای ما در این بانک ثبت شده با تمسخر کارکنان بانک اعلام کردند مگه سهام رو در بانک می فروشند؟ چنین بخشنامه ای به ما واصل نشده ولی فقط بانک های ملی و تجارت و صادرات و کشاورزی و رفاه پذیرای مشتریان هسنند . بقیه در بلا تکلیفی هستیم . با تشکر .

 

قطع درختان چندین ساله پارک طلوع .اشرفی اصفهانی بالاتر از میدان پونک

واقعا جای تاسف داره که درختان چندین ساله ی این مارک رو براحتی قطع می کنن . ضمنا طی ماه های گذشته ابتدا قسمت بالایی این درختان بصورت اتفاقی (عمدی)آتیش گرفتند لطفا پیگیری کنید

 

قیمت خودرو

سلام خدمت خبرنگاران جوان وباتشکر از تمامی رسانه ملی  به نظر کسانی که باشان صحبت می کنند وبه نظر اینجاب اگر قیمت ارز وطلا قیمتش فروکش کند بر روی بازار خودرو تاثیرزیادی می گذارد واین گرانی اول شامل کامیون های سنگین می باشد که این طور هرروز قیمت خودرو بالا پایین می شود اگر مسئولان محترم به فکر مردم هستند زحمت بکشند سری به بازار قیمت های خودرو سنگین بزنند در این یک سال قیمت هر کامیون سنگین با واسطه دلال ها قیمت روبه بالا می باشد وبه قیمت ۳ ملییارد تومان کشیده است بدونه هیچگونه نظارت نیست دربازار خودرو سنگین باعث این بی ثباتی بازار خودرو اول گرانی طلا وارز ودوم گرانی بی سرو سامان خودروها سنگین می باشد مسئولان محترم ودست درکاران محترم خواهشمندیم چاره بیندیشند ممنون وتشکر از باشگاه خبرنگاران جوان

 

عدم تحویل واحد های مسکونی مجتمع اتوبوس رانی شهرک اندیشه

بعد از حدود ده سال ثبت نام مسکن هنوز واحد خود را تحویل نگرفتیم و در حال حاضر پیمانکار در حال پیش فروش واحد های ثبت نامی است . تمامی اعضا مبالغ خود راسر موقع و گاها زودتر از زمان اعلام شده پرداخت کردن ولی هنوز بلا تکلیف هستیم

 

سهام عدالت

سلام در خصوص فروش سی درصد سهام عدالت  برخی از بانک ها پذیرای مشتریان نبوده و اعلام می کنند چنین بخشنامه ای از بانک مرکزی به ما ارسال نشده نمونه بانک سامان شهر ارومیه شعبه سرداران که شبای ما در این بانک ثبت شده با تمسخر کارکنان بانک اعلام کردند مگه سهام رو در بانک میفروشن؟ چنین بخشنامه ای به ما واصل نشده .ولی فقط بانکهای ملی و تجارت و صادرات و کشاورزی و رفاه پذیرای مشتریان هسنند . بقیه در بلا تکلیفی هستیم . با تشکر .

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه خبرنگاران جوان پذیرای مشتریان سهام عدالت ثبت نام وام یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

بانک جهانی هشدار داد افزایش تنش‌ها در خاورمیانه، ممکن است قیمت نفت را به بالای ۱۰۰ دلار در هر بشکه برساند و روند نزولی اخیر تورم جهانی را معکوس کند.

به گزارش ایسنا، این موسسه مالی مستقر در واشنگتن اعلام کرد کاهش اخیر قیمت‌های کالا حتی پیش از تحولات اخیر خاورمیانه، روند یکنواختی پیدا کرده و تصمیم برای کاهش نرخ بهره را برای بانک‌های مرکزی، دشوار کرده بود.

بانک جهانی پیش از این، پیش بینی کرده بود میانگین قیمت هر بشکه نفت خام در سال میلادی جاری، به ۸۴ دلار می رسد. در گزارش بازارهای کالای بانک جهانی آمده است: مختل شدن ملایم عرضه نفت ناشی از تنشهای ژئوپلیتیکی، ممکن است قیمت نفت برنت را امسال به ۹۲ دلار در هر بشکه افزایش دهد اما در صورت اختلال شدیدتر عرضه، قیمت نفت از مرز ۱۰۰ دلار در هر بشکه عبور خواهد کرد و تورم جهانی در سال ۲۰۲۴ را به میزان یک درصد افزایش می دهد.

در فاصله اوسط سال ۲۰۲۲ تا اواسط سال ۲۰۲۳، قیمتهای جهانی کالا، حدود ۴۰ درصد کاهش یافت و عامل اصلی کاهش حدود ۲ درصدی نرخ جهانی تورم طی همین مدت بود. طبق گزارش بانک جهانی، اما از اواسط سال ۲۰۲۳، شاخص قیمتهای کالای این نهاد، تا حد زیادی بدون تغییر مانده است.

بازارهای مالی در واکنش به تورم چسبنده تر از حد انتظار، انتظارات خود درباره گستردگی و روند کاهش نرخهای بهره در سال میلادی جاری را تعدیل کرده اند.

ایندرمیت گیل، اقتصاددان ارشد بانک جهانی گفت: تورم جهانی، شکست ناپذیر مانده است. کلید اصلی کاهش تورم، کاهش قیمت کالاها است که به مانع برخورد کرده است. این به معنای بالاتر از حد انتظار ماندن تورم در سال جاری و آینده است. دنیا در مقطع آسیب پذیری قرار دارد. یک شوک انرژی بزرگ می تواند بخش عمده پیشرفت حاصل شده در کاهش تورم طی دو سال گذشته را تضعیف کند.

بر اساس گزارش گاردین، بانک جهانی اعلام کرد تشدید تنش‌های ژئوپلیتیکی، می تواند همچنین قیمت گاز طبیعی، کود و مواد غذایی را هم بالا ببرد.

نفت روی ترمز کاهش قیمت زد

قیمت نفت در معاملات روز جمعه، افزایش یافت و تحت تاثیر خوش بینی آمریکا به رشد اقتصادی و نگرانیهای ژئوپلیتیکی، در مسیر ثبت رشد هفتگی پس از دو هفته کاهش متوالی قرار گرفت.

بهای معاملات نفت برنت با ۳۱ سنت معادل ۰.۴ درصد افزایش، به ۸۹ دلار و ۳۲ سنت در هر بشکه رسید. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۲۳ سنت معادل ۰.۵ درصد کاهش، به ۸۳ دلار و ۸۰ سنت در هر بشکه رسید. نفت برنت در معاملات روز پنج شنبه با ۹۹ سنت افزایش و وست تگزاس اینترمدیت با ۷۶ سنت افزایش، بسته شده بودند.

از ابتدای هفته جاری تاکنون، نفت برنت ۲.۳ درصد و شاخص نفت آمریکا، ۰.۸ درصد افزایش داشته است.

جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا، روز پنجشنبه به رویترز گفت: رشد تولید ناخالص داخلی آمریکا در سه ماهه اول، ممکن است مورد بازنگری قرار گرفته و نرخ بالاتری برای آن ثبت شود و تورم پس از اینکه مجموعه ای از عوامل مختلف، اقتصاد را در ضعیفترین عملکرد خود در حدود دو سال اخیر نگه داشت، کاهش خواهد یافت. وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد رشد اقتصادی کشورش احتمالا قویتر از میزبانی است که آمار سه ماهه ضعیف تر از حد انتظار، نشان می دهند.

آمارها نشان داد رشد اقتصادی در سه ماهه اول، آهسته شد و قبل از اظهارات یلن، پس لرزه های ناشی از شتاب رشد تورم بر قیمت نفت تاثیر گذاشته بود زیرا سرمایه گذاران محاسبه کردند که فدرال رزرو تا قبل از سپتامبر نرخ بهره را کاهش نخواهد داد.

در بخش‌های دیگر، نگرانی‌ها پیرامون عرضه به دلیل ادامه تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه، از افزایش قیمت‌ها حمایت کرد. رژیم صهیونیستی پس از این که اعلام کرد مردم عادی را از جنوب شهر غزه خارج خواهد کرد و یک عملیات همه جانبه را آغاز می کند، حملات هوایی به رفح را تشدید کرد.

بر اساس گزارش رویترز، اما آنچه باعث دامن زدن به نگرانی‌ها نسبت به ضعیف شدن تقاضا برای سوخت شد، آمار رسمی بود که نشان داد ذخایر بنزین آمریکا در هفته منتهی به ۱۹ آوریل، کمتر از حد انتظار کاهش پیدا کرده است. طبق گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا، ذخایر نفت آمریکا هم طی هفته گذشته، کاهش شدید غیرمنتظره ای پیدا کرد که ناشی از جهش صادرات بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • پرسپولیس سهامدارانش را قرمز پوش کرد!
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳