Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@23:27:22 GMT

اعلام جدیدترین جزئیات فروش «سهام عدالت»

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۳۰۰۳

اعلام جدیدترین جزئیات فروش «سهام عدالت»

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

سهام داران شریف و عزیز ایران اسلامی.

سهامداران مشمول طرح سهام عدالت که روش سهامداری مستقیم را انتخاب کردهاند از امروز می‌توانند با مراجعه به کارگزار منتخب خود نسبت به خرید و فروش سهام اقدام کرده و با خرید سهام جدید به دارایی‌های خود اضافه کنند یا در صورت تصمیم به فروش تا ۳۰ درصد ارزش دارایی خود در شرکت‌ها را به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فروش یکجای ۳۰ درصد از سبد دارایی هر فرد در سهام عدالت از طریق شعب بانک‌های کشور تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۱۳ خردادماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

متقاضیانی که هنوز اقدام به انتخاب روش سرمایه گذاری خود نکرده‌اند تا پایان روز ۱۵ خرداد ۹۹ فرصت دادند تا با مراجعه به سایت www.samanese.ir روش مدیریت خود را انتخاب کنند. در صورت عدم مراجعه به این سامانه مشکلی برای سهامداران به وجود نیامده و روش انتخابی آنها، غیرمستقیم تلقی خواهد شد.

بانک‌هایی که نسبت به دریافت سفارش در روز‌های ۶، ۷ و ۸ خردادماه جاری اقدام کردهاند، می‌توانند از طریق کارگزاری‌های خود و یا کارگزاری‌های طرف قرارداد، به تدریج نسبت به فروش سهام متقاضیان در بورس اقدام و وجوه حاصله را در قالب توافق شده به حساب آنان واریز کنند.

امروز بانک ملی ایران اولین بانکی بود که بخش اعظم سهام مربوط به سفارش‌های دریافتی از مشمولان سهام عدالت را به فروش رساند که بلافاصله پس از تسویه معاملات و دریافت وجه به حساب متقاضیان فروش واریز خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سهام عدالت سازمان خصوصی سازی آزادسازی سهام عدالت سود سهام عدالت پارسی خبر سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناشران بخش مجازی نمایشگاه سی‌وپنجم نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ اقدام کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا هجدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به سامانه book.icfi.ir نسبت به آماده سازی پنل مجازی‌، ویرایش قیمت کتاب‌ها، تعداد کتاب‌های موجود، آماده‌سازی پنل پست کتاب و... خود اقدام کنند.
همچنین ناشران می‌توانند شماره‌ تماس‌های مورد نیاز خریداران کتاب برای دریافت مشاوره یا برقراری ارتباط را در بخش تنظیمات پنل کاربری خود قرار دهند. 

 ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ تماس بگیرند.
سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ناشران بخش مجازی نمایشگاه سی‌وپنجم نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ اقدام کنند
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات
  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند؛ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد