Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@17:38:11 GMT

سونی یک رویداد PS5 دیگر را در ۴ ژوئن برگزار می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۳۰۱۰

سونی یک رویداد PS5 دیگر را در ۴ ژوئن برگزار می‌کند

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سونی مدتی پیش از جدیدترین ساخته خود در دنیای گیمینگ صحبت کرد. به گفته سونی این کنسول جدید قرار است تغییرات زیادی نسبت به نسل گذشته خود داشته باشد و تجربه گیمینگ را برای کاربران تغییر داده و بهبود بخشد. می‌توان گفت این کنسول به نوعی دقیقا همان‌ چیزی است که گیمرها از این صنعت می‌خواهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مایکروسافت نیز همزمان با این شرکت، کنسول خود را معرفی کرد. 

انتشار ویدئوی تبلیغاتی جدید از رویداد آینده سونی

اخیراً سونی جزئیات بسیاری از مشخصات پلی‌استیشن ۵ را به تفصیل شرح داده است. اما قرار است هفته آینده اطلاعات بیشتری از این دستگاه به ما ارائه دهد. به همین دلیل این شرکت یک ویدئوی تبلیغاتی کوتاه از محصول آینده خود برای ما منتشر کرده است. این رویداد در ۴ ژوئن ساعت ۱:۰۰ برگزار و از طریق وب سایت‌ رسمی پلی استیشن پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: کنسول PS4 بیش از ۱۱۰ میلیون دستگاه فروش کرد

در ادامه ویدئوی تبلیغاتی منتشر شده از نسل بعدی پلی‌استیشن را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی موارد گفته شده در ویدئوی تبلیغاتی کوتاه سونی

این ویدئوی تبلیغاتی نشان می‌دهد که اگرچه رویداد قبلی کمی بیشتر مشخصات فنی PS5 را فاش می‌کرد، این یکی روی بازی تمرکز دارد. در این ویدئوی کوتاه اطلاعاتی از قبیل زمان و شیوه برگزاری رویداد جدید PS5 گفته شده است. البته این رویداد فقط آنلاین خواهد بود و بخشی از یک سری از رویداد‌های آنلاین است که در کل به اکوسیستم PS5 اختصاص داده شده است.

چند ماه پیش که PS5 برای اولین بار معرفی شد، ویژگی که توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرد وجود هارد دیسک SSD در آن بود. این هارد به قدری سرعت عملکرد کنسول را افزایش می‌دهد که دیگر گیمرها صفحه لود شدن بازی را مشاهده نخواهند کرد. نسل جدید پلی‌استیشن را می‌توان یکی از قدرتمندترین کنسول‌های ساخته شده نامید. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت سونی نسل جدید کنسول بازی PS5 ویدئوی تبلیغاتی پلی استیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید

سنتر کامرونی‌الاصل تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز به رکورد اسطوره این تیم در لیگ NBA رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز در بازی سوم از سری پلی‌آف کنفرانس شرق لیگ NBA با 50 امتیاز و 8 ریباند جوول امبید از سد نیویورک نیکس گذشت.

 

.

 

امبید، نخستین بازیکن تاریخ NBA است که در مرحله پلی‌آف با کمتر از 20 شوت، بیش از 50 امتیاز می‌گیرد. این ستاره کامرونی‌الاصل، نخستین بازیکن تیم فیلادلفیا پس آلن آیورسن (فصل 2002) اسطوره‌ایست که در پلی‌آف 50 امتیاز می‌گیرد.

لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • (ویدئو) ویدئوی عجیبی که ۳.۵ میلیون نفر را سرکار گذاشت!
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود