Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@03:47:25 GMT

لحظه تکان دهنده نجات نوزاد زنده به گور شده! (-۱۸)

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۳۹۷۵

لحظه تکان دهنده نجات نوزاد زنده به گور شده! (-۱۸)

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه تکان دهنده نجات یک نوزاد زنده به گور شده در یکی از مناطق روستایی هند را به تصویر می‌کشد. این نوزاد که بلافاصله پس از تولد زنده به گور شده بود توسط تعدادی از اهالی محلی بطور معجزه آسایی نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد محلی با شنیدن صدای گریه این نوزاد کنجکاو شدند و پس از جستجو با دیدن پا‌های این نوزاد که بیرون از خاک قرار داشت توانستند او را پیدا کنند. این اتفاق در روستای «سونورا» واقع در منطقه سیدهارتنگار در ایالت شمالی اوتار پرادش هند رخ داد.

بیشتر بخوانید: ترن هوایی جالبی که پدربزرگ باذوق برای نوه‌اش ساخت!

ویدئویی که منتشر شده است چگونگی نجات این نوزاد را نشان می‌دهد. در این ویدئو یک مرد روستایی دیده می‌شود که سراسیمه خاک را کنار زده و پس از پیداکردن نوزاد او را از زیر خاک بیرون می‌کشد. در حالی که این نوزاد برای لحظه‌ای بدون حرکت است ناگهان شروع به تکان دادن دست و پای خود می‌کند. این نوزاد بلافاصله توسط افراد محلی به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد. پزشکان پس از انجام آزمایش اعلام کردند که مجاری تنفسی نوزاد به علت فروبردن گرد و خاک مسدود شده است.

با این حال پزشکان از مساعد بودن حال این نوزاد خبر داده اند و اعلام کرده اند او چند روز را باید در بیمارستان بستری بماند. گفته می‌شود یک زن این روستا برای نگهداری و پرورش این کودک اعلام آمادگی کرده است. هنوز مشخص نیست این کودک چرا و توسط چه کسی زنده به گور شده است. تحقیقات پلیس محلی چین آغاز شده و ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زنده به گور زنده به گور شده نوزاد پسر نوزاد دختر نجات معجزه آسا زنده به گور شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اودینزه ۱-۱ ناپولی؛ یک امتیاز لحظه آخری که شاید تیم کاناوارو را از سقوط نجات دهد

در دیداری تقریبا تشریفاتی برای ناپولی و بسیار مهم برای اودینزه، دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند. تیم کاناوارو در دقایق پایانی از این بازی به یک امتیاز رسید و شاید همین یک امتیاز در نهایت بقای آنها را تضمین کند.

طرفداری | اودینزه و ناپولی در آخرین بازی هفته به مصاف یکدیگر رفتند:

اطلاعات بازی اودینزه و ناپولی تاریخ برگزاری: دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت 1403 (۶ می 2024) ساعت برگزاری: ۲۲:۱۵ به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم فریولی؛ اودینه هفته برگزاری: هفته سی‌وپنجم سری آ، فصل 24-2023 داور: جانلوکا اورلیانو گلزنان: ویکتور اوسیمن (۵۱) / ایزاک ساکسس (۹۰+۲)

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • زن فرانسوی از داستان تکان‌دهنده تجاوز جنسی سربازان آمریکایی به مادرش می‌گوید
  • پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای گرمک نجات پیدا کرد
  • پیام تکان دهنده یک فلسطینی از زیر آوار | عکس
  • ببینید | اظهارات تکان دهنده مشاور عالی وزیر کشور درباره تهدید جمعیت
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: نگه‌داری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است/ آمار تکان دهنده از ازدواج و طلاق
  • نجات یک نوزاد دیگر از مرگ حتمی در میرجاوه
  • اودینزه ۱-۱ ناپولی؛ یک امتیاز لحظه آخری که شاید تیم کاناوارو را از سقوط نجات دهد
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند