Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@09:32:07 GMT

لحظه تکان دهنده نجات نوزاد زنده به گور شده+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۴۲۸۵

لحظه تکان دهنده نجات نوزاد زنده به گور شده+فیلم

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه تکان دهنده نجات یک نوزاد زنده به گور شده در یکی از مناطق روستایی هند را به تصویر می‌کشد. این نوزاد که بلافاصله پس از تولد زنده به گور شده بود توسط تعدادی از اهالی محلی بطور معجزه آسایی نجات یافت.

افراد محلی با شنیدن صدای گریه این نوزاد کنجکاو شدند و پس از جستجو با دیدن پا‌های این نوزاد که بیرون از خاک قرار داشت توانستند او را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در روستای «سونورا» واقع در منطقه سیدهارتنگار در ایالت شمالی اوتار پرادش هند رخ داد.


ویدئویی که منتشر شده است چگونگی نجات این نوزاد را نشان می‌دهد. در این ویدئو یک مرد روستایی دیده می‌شود که سراسیمه خاک را کنار زده و پس از پیداکردن نوزاد او را از زیر خاک بیرون می‌کشد. در حالی که این نوزاد برای لحظه‌ای بدون حرکت است ناگهان شروع به تکان دادن دست و پای خود می‌کند. این نوزاد بلافاصله توسط افراد محلی به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد. پزشکان پس از انجام آزمایش اعلام کردند که مجاری تنفسی نوزاد به علت فروبردن گرد و خاک مسدود شده است.

با این حال پزشکان از مساعد بودن حال این نوزاد خبر داده اند و اعلام کرده اند او چند روز را باید در بیمارستان بستری بماند. گفته می‌شود یک زن این روستا برای نگهداری و پرورش این کودک اعلام آمادگی کرده است. هنوز مشخص نیست این کودک چرا و توسط چه کسی زنده به گور شده است. تحقیقات پلیس محلی چین آغاز شده و ادامه دارد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نوزاد هند پارسی خبر زنده به گور شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم

نوزاد فلسطینی که در بمباران از شکم مادر شهید خود زنده متولد شده بود، دیشب در بمباران منزل پدربزرگش در رفح به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها