Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@21:41:56 GMT

سپاه استان گیلان مزار شهدای رشت را بازسازی می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۴۴۴۷

سپاه استان گیلان مزار شهدای رشت را بازسازی می‌کند

فرمانده سپاه استان گیلان با اشاره به طرح ساماندهی و بازسازی مزار شهدای رشت گفت: این طرح در سه فاز تدوین شده و توسط بسیج سازندگی سپاه گیلان مدیریت می‌شود. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور شامگاه شنبه در جلسه هیئت‌ امناء گلزار شهدای گمنام رشت با اشاره به ایثار و رشادت‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: همه این رشادت‌ها در تاریخ این کشور ثبت و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه استان گیلان به تاثیر فرهنگ ایثار و شهادت در ماندگاری و گسترش انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ما امروز آسایش و آرامش خود را مدیون خون شهدا و از خودگذشتگی‌های آنان می‌دانیم و شهدا باعث سرافرازی امت ما شدند.

عبدالله‌پور جاودانگی شهدا را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: شهدا در وصیت‌نامه‌های خود به پیروی از ولایت تاکید داشتند و امروز همه ما وظیفه داریم که با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب برای توسعه و پیشرفت کشورمان تلاش کرده و راه شهدا را ادامه دهیم و به ‌‌تعبیر رهبر معظم انقلاب شهدا امامزادگان عشق هستند‌. 

فرمانده سپاه قدس گیلان: بهره‌گیری از ظرفیت جوانان فتح خرمشهرهای دیگری را رقم می‌زندبسیج مهندسین سپاه قدس گیلان 10 تن برنج بین نیازمندان توزیع کردمعاونان جدید «سیاسی» و «روابط عمومی» سپاه قدس گیلان منصوب شدند

وی قدردانی از خانواده‌های معزز شهدا که با تمام وجود برای نظام و انقلاب زحمت کشیدند را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: باید یاد و خاطره ایثار و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را زنده نگه داریم.

فرمانده سپاه استان گیلان با اشاره به فاز نخست طرح بازسازی مزار شهدای رشت تصریح کرد: طرح ساماندهی و ترمیم مزار شهدای رشت در سه فاز تدوین شده و این کار توسط بسیج سازندگی سپاه قدس استان گیلان، شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مدیریت می‌شود.

عبدالله‌پور به اقدامات مدنظر در فاز نخست طرح مذکور اشاره کرد و افزود: آبندکردن سقف سالن مزار شهدا، پوشش سقف کاذب، ارسی‌سازی پنجره‌ها، نصب پرده‌ برای پنجره‌های دور مزار شهدا، تعویض سنگ‌های مزار و نصب سنگ‌های سفید از جنس نور برای شهدا و همچنین مفروش کردن مزار در فاز نخست انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه احداث ساختمان اداری و فرهنگی و همچنین احداث سردر ورودی مزار و یکسان‌سازی قبور اطراف مزار شهدا از اقدامات مدنظر برای فاز دوم طرح ساماندهی مزار شهدای رشت است گفت: طراحی پارکینگ و نورپردازی نیز در فاز دوم طرح ساماندهی انجام می‌شود و راه دسترسی جدید این طرح در فاز سوم در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/612/ح

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مزار شهدای رشت طرح ساماندهی فرمانده سپاه استان گیلان مزار شهدا سپاه قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی بعدازظهر یکشنبه در نشست اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: شهدا تربیت یافته مکتب شیعه و دین بوده و در امنیت انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار میهن نقش آفرین بودند.

وی بیان داشت: شهدای روحانی همیشه در صحنه بوده و در راه عزت و دفاع از مردم نقش آفرین بودند.

حسینی تصریح کرد: وظیفه امروز ما این است که از قهرمانانی که جان خود را در راه عزت ملی دادند، شهدای روحانی، ایثارگران و جانبازان دفاع کنیم.

وی افزود: امروز در مناطق مختلف دنیا شعار عدالت، مبارزه با ظلم و شعار عدالت طلبی را که شعار جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است، سر می‌دهند.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: اکنون آوازه قدرت و اقتدار ایران و ظلم ستیزی در مناطق مختلف دنیا شنیده می‌شود و افراد خردمند و عقل ورز از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

کد خبر 6097564

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • ام‌القرای جهان اسلام معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان