Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، رامین ربیعی در مراسم رونمایی از سایت فروش اینترنتی محصولات نساجی، پوشاک و چرم استان البرز که در محل اتحادیه پوشاک شهرستان کرج برگزار شد، اظهار کرد: آنچه اهمیت دارد، تعامل خوبی است که میان انجمن صنایع نساجی و اتحادیه پوشاک برقرار شده است.

وی ادامه داد: شیوع کرونا در کشور تلنگری بود تا به این فکر باشیم که از چه روش‌هایی می‌توانیم مایحتاج مردم را تأمین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: با توجه به وجود اتحادیه‌ها و کارخانه‌های فعال در استان البرز توجه به فراهم کردن بستر خرید آنلاین مردم و راه‌اندازی بازارچه‌های فروش استانی اقدامی بسیار مهم است.

ربیعی بیان کرد: بعد از شروع فعالیت بازار فروش اینترنتی محصولات نساجی، پوشاک و چرم باید مراقب باشیم تا بروز اشتباهات در ارسال خرید مشتریان موجب کاهش اعتماد آن‌ها نشود.

میر اسماعیل صدیق، رئیس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج در ادامه گفت: شیوع کرونا و تأثیر آن بر بازار موجب شد تا به فروش اینترنتی بیشتر توجه کنیم.

به گفته وی در ماه‌های اخیر آموزش‌های لازم از طریق شبکه‌های مجازی به واحدهای صنفی برای داشتن فروش بهتر اینترنتی ارائه‌شده است.

رئیس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج همچنین اضافه کرد: بسیاری از فروشندگان در فضای مجازی به فروش کالا و اجناس اقدام می‌کنند که مجوز از سوی اتحادیه پوشاک و سازمان صمت ندارند.

کد خبر 516468 برچسب‌ها استان البرز كرونا در ايران نساجی وزارت صنعت، تجارت و معدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: صنایع نساجی استان البرز كرونا در ايران نساجی وزارت صنعت تجارت و معدن استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی

 

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در روز‌هایی که قیمت لاستیک خودرو و سایر لوازم آن روزبه‌روز گران‌تر می‌شود، خرید لاستیک‌های دولتی تنها راهی است که شهروندان می توانند این وسیله ضروری خودرو را تقریباً نصف قیمت بخرند. برای ثبت نام لاستیک دولتی کویر ۴ روش مختلف وجود دارد که ۳ مورد از آنها اینترنتی است و بیشتر فرایند آنها به صورت آنلاین انجام می‌شود. اما شهروند خبرنگار ما مدعی است این شرکت تایرهایی را که اینترنتی خریده است ، تحویل نداده و درخواست رسیدگی دارد.

متن شهروند خبرنگار ما:

شرکت کویر تایر در فروش های اینترنتی تمام وجه تایر را بصورت برخط از مشتری دریافت می کند اما از ارسال تایرها خبری نیست.

امکان خرید لاستیک از طریق سامانه های فروش شرکت های تولید کننده فراهم شده است اما فروش های اینترنتی شرکت کویرتایر با گذشت مدت زمان اعلامی، به دست مشتریان نمی رسد و هیچ یک از شماره های تماس شرکت پاسخگوی مشتریان نیست.

در بخش پیگیری سفارشات بعد از تاخیرهای طولانی، عنوان می شود که مرسوله از طریق تیپاکس ارسال شده است اما کد پیگیری ثبت شده در سایت کویرتایر، در سامانه پیگیری تیپاکس وجود ندارد و شرکت تیپاکس هم اعلام می کند که چنین مرسوله ای را تحویل نگرفته است.

 مشتریان تمام هزینه های خرید و ارسال لاستیک را به حساب کویرتایر واریز کرده اند و هیچ راهی برای پیگیری سفارشات ندارند، روابط عمومی شرکت کویرتایر هم پاسخگوی مشتریان نیست.

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • به راحتی وب گردی، گل را آنلاین خرید کنید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا