Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@23:06:28 GMT

پرتاب بمب آتش‌زا به سوی خودروی پلیس

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۵۰۲۳

پرتاب بمب آتش‌زا به سوی خودروی پلیس

به گزارش افکارنیوز،

در تظاهرات روز گذشته ایالت نیویورک آمریکا که به دنبال خفه شدن جورج فلوید، جوان سیاه پوست ، به دست پلیس در سراسر این کشور به راه افتاده است یک دختر ۲۷ ساله به سوی خودروی پلیس که چهار سرنشین داشت بمب آتش‌زا پرتاب نمود.

اخبار بین الملل-روز گذشته، سامانتا سندر در تظاهرات شهر بروکلین نیویورک در ساعت ۱۰:۳۰ شب به وقت محلی به سوی خودروی پلیس که در حال عبور بود یک بمب‌آتش‌زا پرتاب کرد، هرچند ماموران پلیس بدون هیچ گونه آسیبی موفق به فرار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سندر پس از این حادثه دستگیر و به جرم تلاش برای قتل چهار نفر متهم شد.

ماموران پلیس خواهر سامانتا را نیز که به هنگام دستگیری خواهرش تلاش می‌کرد مانع این کار شود دستگیر کردند. داریان ۲۱ ساله نیز به جرم مقاومت در برابر دستگیری و انسداد مسیر عملکرد پلیس متهم شده است.

میرر در ادامه این خبر نوشت: این دو خواهر جوان در میان هزاران معترضی بودند که پس از مرگ جورج فلوید به خیابان‌های نیویورک آمدند. در این اعتراضات در حادثه دیگری یک خودروی پلیس دچار آتش‌سوزی شد و شماری دیگری از خورو‌های پلیس نیز آسیب دیدند.

درموت شیا، کمیسر دپارتمان پلیس نیویورک، در این خصوص گفت: «در جریان اعتراضات اخیر تعداد بی‌شماری از افسران پلیس آسیب دیده‌اند. فقط خواست خدا بوده است که تاکنون کسی از ماموران ما کشته نشده است.»

دوشنبه گذشته جورج فلوید ۴۶ ساله و سیاه پوست به ظن استفاده از پول تقلبی از سوی پلیس شهر مینیاپولیس دستگیر و خفه شد. تصاویر ضبط شده از صحنه دستگیری او نشان می‌دهد که دیوید شووین، افسر پلیسی که او را دستگیر کرده بود، زانوی خود را روی گردن او گذاشته است و فشار می‌دهد فلوید به طور مکرر می‌گوید «نمی‌توانم نفس بکشم» و پس از مدت کوتاهی جان می‌دهد.

این ماجرا سبب ایجاد ناآرامی‌هایی در آمریکا شده و اعتراضات گسترده‌ای را در تمامی ایالت‌های آن به دنبال داشته است. شووین پس از چهار روز ناآرامی، دستگیر و به جرم قتل درجه سه و قتل عمد درجه دو متهم شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آمریکا سیاه پوست پلیس تظاهرات قتل آمریکا پلیس خودروی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان فلسطین در نیویورک پرچم آمریکا را آتش زدند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، تارنمای رسانه آمریکایی "فریدام نیوز" (FreedomNews.tv) ساعاتی پیش خبر داد که حامیان فلسطین در "روز خشم" در شهر نیویورک تظاهرات کرده و پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

در جریان تظاهرات دیشب که با سرکوب شدید پلیس روبرو شد، تعدادی از معترضان پرچم فلسطین را بر بنای یادبود سربازان آمریکایی به اهتزاز درآورده و پرچم آمریکا را در برابر آن به آتش کشیدند.

حامیان فلسطین که در حمایت از شهر رفح به خیابان های منهتن سرازیر شده بودند، برخی از خیابان ها را نیز با موانع مسدود کرده و با پلیس درگیر شدند.

به دنبال این تظاهرات، پلیس نیویورک تعدادی از حامیان فلسطین را دستگیر و شرکت کنندگان این رخداد را متفرق کرد.

اندکی پس از موافقت حماس با طرح آتش‌بس، دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب (۱۸ اردیبهشت) در بیانیه‌ای تأیید کرد که کابینه جنگ اسرائیل به حمله زمینی به رفح رای مثبت داده است.

براساس گزارش دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی، کابینۀ جنگ این رژیم به اتفاق آرا تصمیم به ادامه عملیات در رفح گرفت تا به ادعای خود «فشار نظامی بر حماس را برای آزادی اسرا و دستیابی به دیگر اهداف جنگ» ادامه دهد.

ساعاتی بعد رژیم صهیونیستی به رفح حمله کرد که بر اثر آن پنج تن از جمله یک کودک شهید شدند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ سارق ۲۵ ساله/ جزئیات
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • حامیان فلسطین در نیویورک پرچم آمریکا را آتش زدند+ فیلم
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • ادامه اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا