Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:07:22 GMT

اقامه نماز جماعت یومیه در تمام مساجد گیلان از امروز

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۵۱۷۵

اقامه نماز جماعت یومیه در تمام مساجد گیلان از امروز

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه حدود سه ماه از بسته شدن مساجد به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد، اظهار کرد: روز گذشته در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا بعد از چند ماه تعطیلی در مساجد برای اقامه نماز باز می‌شود.

وی با بیان اینکه از امروز در تمام مساجد استان گیلان باز و نمازهای یومیه در آن اقامه می‌شود، افزود: موضوع بازگشایی مساجد به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و مسئولان همواره مد نظر سازمان تبلیغات اسلامی بوده و در سطح کشوری از سوی حجت الاسلام قمی با برگزاری جلسات با وزیر بهداشت پیگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: برای نخستین بار بعد از شیوع ویروس کرونا به و پیشنهاد رهبر معظم انقلاب در ارتباط ویدئو کنفرانسی با ستاد ملی مبارزه با کرونا از مسئولان حوزه بهداشت و درمان خواستند با توجه به ارزش دعا و نیایش و جایگاه شب‌های قدر تمهیداتی اندیشیده شود تا مردم با حضور در مساجد و حسینیه‌ها از برکات و فیوضات این شب‌ها بهره گیری کنند.

وی با اشاره به اینکه با این توصیه رهبری، مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا با تعیین پروتکل‌هایی اجازه بازگشایی مساجد و حسینیه‌ها برای شب‌های احیای را دادند، تأکید کرد: خوشبختانه شاهد بودیم که مردم مؤمن و خداجویی با چه دقت و حساسیتی تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کردند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه این مصداق عینی همان فرموده مقام معظم رهبری به مسئولان ستاد ملی کرونا مبنی بر اینکه مردم مسجدی و مؤمن بیش از دیگران نکات و توصیه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، بود، ادامه داد: امروز نیز با بازگشایی مساجد برای اقامه نمازهای یومیه قطعاً مردم مؤمن و خداجو تمام نکات را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت خواهند کرد.

کد خبر 4937985

منبع: مهر

کلیدواژه: نماز جماعت تبلیغات اسلامی گیلان سعید مهدوی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر شیوع کرونا گرگان قزوین نماز عید سعید فطر بیرجند روز جهانی قدس فطریه ستاد مقابله با کرونا ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه   07اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

سخنران پیش از خطبه ها؛    سردار رحیم جهانبخش  فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی خواهد بود.

 مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است
  • حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است