Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@13:13:24 GMT

اطلاعیه مسجد امام حسن مجتبی(ع) برای اقامه نماز جماعت

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۵۲۵۰

اطلاعیه مسجد امام حسن مجتبی(ع) برای اقامه نماز جماعت

مسجد امام حسن مجتبی(ع) نازی‌آباد طی اطلاعیه‌ای ضمن بازگشایی این مسجد برای اقامه نماز جماعت بر لزوم حفظ نکات بهداشتی از سوی نمازگزاران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مسجد امام حسن مجتبی(ع) نازی آباد طی اطلاعیه ای اعلام کرد، اقامه نماز جماعت در این مسجد از ۱۱ خردادماه همزمان با نماز مغرب و عشاء با رعایت نکات بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از سر گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این اطلاعیه به رعایت موارد زیر از سوی نمازگزاران تاکید شده است:



کلیه کسانی که دارای بیماریهای زمینه ای از قبیل ناراحتی  قلبی، تنفسی ، دیابت و... هستند، تااطلاع ثانوی ورفع کامل بیماری کرونا از آمدن به مسجد خودداری نمایند.



حضور کلیه نمازگزاران درمسجد با ماسک الزامیست ،و توصیه می گردد برای اطمینان بیشتر و پیشگیری از مبتلاشدن به بیماری کرونا خصوصا افراد مسن از سجاده و مهر شخصی استفاده نمایند.



فعلا بازگشایی مسجد صرفا برای اقامه نمازهای واجب دراوقات شرعی صبح، ظهر وعصر،ومغرب وعشاءمی باشد،لذا انتظار می رود نمازگزاران از انجام سایراعمال مستحبی خودداری نموده و همزمان با اذان وارد مسجد شده و بلافاصله بعداز اقامه نماز جماعت مسجد را ترک نمایند.



 توصیه می گردد نمازگزاران قبل از ورود به مسجد وضوی خودرادر منزل بگیرند و حدالمقدور از سرویسهای بهداشتی عمومی مسجد استفاده ننمایند.


 

در خصوص نحوه تشکیل صف های نماز جماعت و رعایت فاصله گذاری و استفاده مستمرازماسک درمسجدتوصیه های خادمان مسجد را جدی بگیرید.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی اقامه نماز جماعت مسجد اقامه نماز جماعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان یزد: حجت الاسلام موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان از سازندگان پویانمایی با تقدیم لوح و هدیه‌ای به رسم یادگار، تقدیر و تشکر بعمل آورد.   این پویانمایی به کاگردانی مهسا زینی و حمید نخعی، انیماتوری و طراحی حمید نخعی و نویسندگی سید محمد جواد صداقت کشفی ساخته شده است و توانست رتبه شایسته تقدیر ویژه را در جشنواره فجر تا فجر را از آن خود کند.   این پویا نمایی ایثار و از خود گذشتگی فرزند شهید مدافع حرمی را روایت می‌کند که بعد از شهادت پدر خود برای کمک به یک نیازمند فرشی با دستان خود بافته و آن را به فروش می‌رساند.

دیگر خبرها

  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)
  • کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا